پیری جمعیت را جدی بگیرید/ سالمندان بخش قابل توجهی از جمعیت را تشکیل می دهند


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823381

عبدالله جمشیدی گفت: اگر به این رویه ادامه دهیم در سال های نه چندان دور جامعه پیری خواهیم داشت و سالمندان سهم قابل توجهی از جمعیت خواهند داشت و این به معنای تضعیف کشور است و این امر بدیهی است. “تضعیف شده، مورد نظر خارجی ها خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالله جمشیدی مسئول معاونت اجتماعی سپاه حضرت کمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه ضیافت افطاری جمعی از بسیجیان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در شهرستان فارسان. “متاسفانه وی با بیان اینکه امروز علی رغم تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بر موضوع ازدواج و زایمان، به این موضوع توجهی نشده است، گفت: ما همچنان عمق فاجعه را درک می کنیم. . ما انجام نداده ایم و متوجه نشده ایم که جمعیت کشور در حال پیر شدن است.
وی گفت: اگر به این رویه ادامه دهیم در سال های آینده جامعه پیری خواهیم داشت و سالمندان سهم قابل توجهی از جمعیت را به خود اختصاص می دهند و این به معنای تضعیف کشور است و این امر بدیهی است. «کشوری که ضعیف شده باشد مورد تعقیب بیگانگان خواهد بود.

ماه مبارک رمضان بهترین ماه برای بندگی است
حجت الاسلام ملک پور امام جمعه شهرستان فارسان در جمع بسیجیان ماه مبارک رمضان را بهترین ماه برای بندگی دانست و گفت: کسانی که هوشیار و بصیر هستند ماه رمضان را فرصتی برای تحول اخلاقی و معنوی در زندگی خود می دانند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از فلسفه های تشریع روزه توجه به محرومیت فقرا و محرومان اقتصادی به ویژه در این شرایط نابسامان اقتصادی است که مردم در تنگنا و فشار زیادی هستند.
ملک پور گفت: روزه به معنای دور نگه داشتن چشم از گناه است وگرنه روزه ما باعث گرسنگی و تشنگی نمی شود و تاثیر چندانی در ما نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید