پیست تنیس لیگ برتر روز سوم مردان و روز دوم زنان


ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898716

اسامی اولین تیم های روز سوم لیگ برتر مردان و روز دوم رقابت های تنیس بانوان مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در سومین روز از این مسابقات آکادمی تنیس مهداب نیا با نتیجه 3 بر صفر مغلوب گلاژه گستر سعد آباد شد، وینر اسپورت با نتیجه 2 بر یک از سد آکادمی تنیس بابک گذشت. -1، پدافند هوایی رعد با نتیجه 2 مقابل بیمه سرمد پیروز شد و پارسیان انرژی با تکرار این نتیجه از سد ولسسرویس ایران گذشت.

در اولین دیدار از چهارمین روز این مسابقات، وینر اسپورت با گلاژ گستر سعد آباد، انرژی پارسیان با آکادمی تنیس مهذب نیا، رعد پدافند هوایی و کل سرویس ایران به مصاف یکدیگر می روند و بیمه سرمد به مصاف تنیس مهذب نیا می رود. آکادمی.

این مسابقات به سرپرستی فرشاد صفاتی و امیرحسین موسوی داور بین المللی کشورمان از ششم شهریور آغاز و تا 20 مهرماه در زمین های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب تهران ادامه دارد.

برتری مدعیان در روز دوم لیگ برتر تنیس بانوان

دومین روز لیگ برتر تنیس بانوان با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید.

در ادامه رقابت های لیگ برتر تنیس بانوان (جام نورا) در سیرجان تیم های حاضر در 3 دیدار به مصاف یکدیگر رفتند.

این تیم در روز دوم مسابقات مقابل داریوش سیرجان به برتری رسید و آکادمی تنیس ماهدزنیا تهران نیز با همین نتیجه مقابل رود سیرجان پیروز شد. k2 (الف) اصفهان مقابل فاخر سیرجان با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

این دیدارها امروز با دیدار دو تیم برگزار می شود k2 (الف) آکادمی تنیس مهذاب نیا در اصفهان و تهران دنبال شد.

لیگ برتر بانوان از 7 شهریورماه با حضور 6 تیم از استان های اصفهان، البرز، تهران و سیرجان در زمین تنیس راد آغاز و 11 مهرماه با معرفی تیم های برتر به پایان می رسد.

ندا کاظمی به عنوان سردبیر این مسابقه حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید