پیشرفت انقلاب با وجود تهدیدها/«تحریفات» رویکرد جدید دشمن قابل توجه است


ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807322

فرمانده کل ارتش گفت: انقلاب اسلامی در چهل و سه سال گذشته با وجود تحریم ها، تهدیدها، فشارها و شبیخون های فرهنگی پیشرفت های چشمگیری و دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سرلشکر امیر سید عبدالرحیم فرمانده موسوی کل ارتش در پیامی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی چهل و سه سال گذشته علی‌رغم تحریم‌ها، تهدیدها، فشارها و فشارها کمین گسترده فرهنگ پیشرفت چشمگیر و دستاوردهای ارزشمند دست او آن را پیدا کرد.

متن پیام وی به شرح زیر است:


بسما خدا تو را حفظ کند

«والفجر و لیال آشر»

انقلاب اسلامی ایران به رهبری بزرگ مرد تاریخ تشیع حضرت امام خمینی (ره) و با حمایت و پشتیبانی آگاهانه مردم پرشور و انقلابی ایران سرود سیگاری ها با تکیه بر تعالیم اسلام ناب محمدی و به چالش کشیدن نظام دوقطبی کمونیست لیبرالیسم که در جهان الحادی و ضد دین قرن بیستم بر جهان حکومت می کرد و به ملت بزرگ ایران نوید آزادی و استقلال می داد، استبداد ظالم پهلوی را در هم شکستند. در جهان طنین انداز می شود.

انقلاب شکوهمند اسلامی چهل و سه سال گذشته علیرغم تحریم ها، تهدیدها، فشارها و کمین گسترده فرهنگ پیشرفت چشمگیر و دستاوردهای ارزشمند دست او آن را پیدا کرد.

استقلال و اقتدار، پیشرفت سریع در عرصه های مختلف علم و فناوری و کسب مقام قدرت منطقه ای از دستاوردهای افتخارآفرین انقلاب اسلامی ایران است.

دشمنان زخمی که تحمل می کنند ژانویه آنها الهامات انقلاب اسلامی را نداشتند، با این انقلاب الهی و مردمی مخالفت کردند و توطئه های مختلف را ایجاد و اجرا کردند، اما در پرتو عنایات الهی، رهبری حکیمانه ائمه انقلاب و روشنگری و مقاومت مردم غیور ایران بارها شکست خورده اند.

امروز نیز با شکست راهبرد فشار حداکثری، دشمن با تکیه بر امپراتوری خبیث رسانه ای در مقابله با انقلاب اسلامی به راهبرد تحریف در جنگ روایات روی آورد.

بی شک صلابت، رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی در پرتو رهبری حکیمانه ائمه انقلاب و ایستادگی و پایداری ملت سرافراز ایران اسلامی حاصل شده است.

سجده شکر بر وضعیت خدا رحمت کند که ما را از ظلم طاغوت نجات دادیم و از برکات انقلاب اسلامی بهره مند شدیم.

به روح شهدا و روح بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی تبریک می گوییم در عوض ما به همه شهدا و خانواده شهدا ادای احترام می کنیم.

امروز ایران عزیز در اوایل چهل و چهارم بهار انقلاب در پرتو رهبری حکیمانه رهبر کبیرشان انقلاب اسلامی با برکت مقاومت مردم شریف و مجاهدت فرزندان غیور ملت در نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت 22 بخمن و تجدید میثاق با آرمان های امام زمان(عج) ملت و تبعیت از دستورات فرماندهی معظم کل قوا العالیبا تکیه بر ایمان، اراده و توانایی کادرهای غیور و صبر و حمایت صادقانه خانواده های معظم سربازان ارتش که همیشه در موفقیت های مدافعان هستند. دین و وطن مقام بلندی داشت، ج محضر خداوند متعال با ملت شریف و بصیر ایران عهد کرده است که تا آخرین لحظه به شعار «ارتش قربانی ملت» پایبند بوده و مومن و از استقلال دفاع کنند. تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی و منافع ملی را قربانی کرد.


سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران


انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید