پیشرفت جمهوری اسلامی دشمنان را ناامید می کند/ توطئه گران گرفتار شده اند


ساعت: 15:10
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807123

شهرام ایرانی با اشاره به تهدیدات و توطئه های شوم دشمنان منطقه گفت: تا زمانی که قرآن در جامعه نهادینه شود، توطئه گران در دام خواهند افتاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، امیر دریادار شهرام ایرانی امشب در مراسم قرعه کشی برگزیدگان و اختتامیه پنجمین جشنواره قرآن مجید با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نجف، رئیس سازمان قرآن و عترت. و ستاد اقامه نماز ارتش و فرماندهان و فرماندهان مناطق دریایی و پایگاه های ارتش با برگزاری وبیناری به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی گفتند: اسلام و قرآن اساس انقلاب اسلامی و نهضت است. بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی.

امیر دریادار ایرانی جشنواره ها و برنامه های قرآنی را یکی از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی می داند و می افزاید: قرآن کریم در طول تاریخ نشان داده است که نه تنها از ارزش این کتاب آسمانی کاسته نمی شود، بلکه روز به روز بر آن افزوده می شود. هر روز که می گذرد روز و جوامع دوستداران قرآن از دیگران شادترند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در آستانه چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدات و توطئه های شوم دشمنان منطقه، ادامه داد: شاهد پیشرفت روزافزون نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی در پایان با تبریک به مناطق پیشرو در این جشنواره گفت: یکی از اهداف اصلی نیروی دریایی ارتش افزایش تعداد خانواده های قرآنی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید