پیشرفت صنایع دفاعی امنیت کشور را افزایش می دهد

امام جمعه قزوین گفت: رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم فرمودند که نتایج مفید در عرصه علم و فناوری به عنوان موتور محرکه کشور هر روز بیشتر درک می شود و این مهم به برکت فعالیت دانش آموزان

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: الحمدلله پیشرفت کشور در عرصه های علمی روز به روز در حال افزایش است و این پیشرفت به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است.

آیت الله عابدینی ادامه داد: میزان پیشرفت علمی کشور بسیار بالاتر از میانگین جهانی است و ما قدردان خدمات دانشمندان و دانشجویان کشور هستیم.

وی بیان کرد: در صنعت دفاعی پیشرفت کشور عظیم و چشمگیر است و موشکی که اخیرا ساخته شده بیش از 12 هزار کیلومتر برد دارد و هیچ راداری قادر به شناسایی آن نیست و این برای ارتقای امنیت کشور مهم است و باید قدردان باشید این نعمت ها را بدانید

آیت الله عابدینی بیان کرد: رهبری فرمودند انتظار بنده و نظام اسلامی از طلاب این است که طلبه یک مسلمان تمام عیار و یک روشنفکر دینی باشد. دانشجویان ما از نظر رهبری پیشتاز ایمان و دین هستند و اساساً دانشجویان ما نشان داده اند که به نظام ایمان دارند و در کنار مردم خواهند بود.

وی ادامه داد: یکی از مناسبت های پیش رو روز جهانی افراد دارای معلولیت است. جانبازان عزیزی داریم که در دوران دفاع مقدس، در زندانهای رژیم منحوس پهلوی، در حرم و حرم و حراست جان باختند. ما به همه این بزرگواران احترام می گذاریم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: برخی از بدو تولد یا بر اثر تصادف معلول هستند، این عزیزان جامعه گرانقدری هستند، بسیاری از عزیزان معلول به ما می آموزند که خداوند به آنها اراده ای داده است که با آن بر همه این مشکلات و این مشکلات فائق آیند. این آنها را محدود نمی کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: انسان باید روح سالم داشته باشد، آنچه معیار و معیار طبقه بندی انسان است روح سالم است، زیرا بدن تابع روح و موقت است، آنچه باقی می ماند و هست. روح انسان ماندگار است .

وی گفت: روز بیمه هم در راه است، از اقوام و اقوام که در حوزه بیمه زحمت زیادی می کشند تشکر می کنیم و بیمه جایی است که می توان حق بسیاری از مردم را توسط آنها اعاده کرد.

آیت الله عابدینی افزود: این ایمان و تقوا است که باید کاری کنیم که در حوزه بیمه حقی ضایع نشود و حق کسانی که نمی توانند در این زمینه از حقوق خود دفاع کنند ضایع نشود.

خطیب نماز جمعه قزوین با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) یادآور شد: رسول گرامی اسلام(ص) حضرت زهرا(س) را معیار حق و باطل معرفی کردند و اگر بخواهیم حق را بشناسیم، باید از حضرت فاطمه (س) رهنمون شویم و بیانات نورانی و نورانی آن حضرت را ملاک درک حقیقت قرار دهیم.

وی ادامه داد: رسول گرامی اسلام (ص) فرمودند که فاطمه پاره تن و قلب و روح من است و هرکس به فاطمه دشنام دهد به من دشنام داده و هر که به من دشنام دهد به خدا ناسزا گفته است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به سفر محمد شیعه السودانی نخست وزیر عراق به ایران گفت: این سفر برکات بسیاری را در زمینه های اقتصادی و سیاسی به همراه خواهد داشت و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز معرفی کردند. وی به عنوان فردی متدین و حضور وی فرصتی برای تحکیم روابط دو کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید