پیشرفت مطلوب و افزایش رهبری با قومیت و کار گروهی در انتصابات محقق نمی شود/ مدیریت منابع انسانی در شهرداری زنجان فراموش شده است.


ساعت: 12:00
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840793

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با قومیت گرایی و کار گروهی و نگاه صرفا جناحی، پیشرفت و ترقی که از منویات رهبر معظم انقلاب است محقق نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انسیه ابوبصیری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع اعضای هیئت دولت درباره سیره و روش امیرالمومنین(ع) در انتصابات و انتخابات، گفت: جمله ای از این نامه مبارک این است که توجه کنید.

او گفت: اولین کاری که باید انجام دهید این است که نمایندگان را انتخاب کنید.

ابوبصیری افزود: همان شایسته سالاری که امروز در زبان ما تکرار می شود باید به معنای واقعی کلمه مورد توجه قرار گیرد و امیرالمؤمنین (ع) نیز در اینجا سفارش می کنند که نه هر محبت و اثری خارج از دوستی و رفاقت، شخصی انتخاب می کند که در آن معیارها را رعایت نکند – ما او را فقط به این دلیل انتخاب می کنیم که دوست ماست – نه از روی استبداد و استبداد که بگویم می خواهم این آدم باشم بدون اینکه ملاک ها را رعایت کنم یا با متفکران مشورت کنم.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان گفت: به عنوان یکی از اصیل ترین مبانی اسلامی که ریشه در اسلام و انقلاب ما دارد، تا چه اندازه در عمل و در توسعه کشور و توسعه و ارتقای نیروی انسانی که امروزه می باشد. او را بزرگترین ثروت و عامل کشور دانسته است؟” برای نشان دادن نقش و جایگاه واقعی خود پس از 4 دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی ما.

وی با بیان اینکه آنچه از منظر کلان ملی در مجموعه استانی و شهری ما مشهود است حلقه مفقوده شایسته سالاری در نظام انتصاب و انتخاب فرمانداران شهری و استانی است، گفت: منویات رهبر انقلاب. از دست نخواهد رفت، که متأسفانه از دولت قبل، از انتصابات بالا گرفته تا سطوح پایین حکومت شهری، همینطور بوده است.

ابوبصیری خاطرنشان کرد: غارت مناصب حکومتی به ویژه در کشورهای عقب مانده و جهان سوم که بدون آن ایران حداقل در این حکومت انقلابی و ارزشمند مقتدر و مقتدر است.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان گفت: به میزانی که از معیارها و معیارهای انتخاب و انتصاب مدیران به معنای واقعی شایستگی و شایستگی فاصله می گیریم، از معیارهای پیشرفت، ارتقا نیز فاصله می گیریم. و ارتقاء، بنابراین ما مجبور نیستیم فقط آواز بخوانیم و باید عاملی برای عمل باشیم.

وی مهمترین میدان عمل را توجه به فرمایشات قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حوزه دانست و افزود: تا کی باید بنشینم و تماشا کنم در هر دوره چند صبح مردم در عمل، مسئولان ارشد استان اعم از استاندار و … قناعت به مناصب سیاسی و قدرت و ثروت باعث محدودیت و عدم رشد شهر و استان زنجان نسبت به همسایگان و شهرهای برابر شده است.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اگر بحث را به شهر زنجان محدود کنیم، عمدتاً تغییر اساسی و بحث مدیریت منابع انسانی در شهر و شهرداری زنجان موضوعی فراموش شده است.

وی با بیان اینکه وجود تناقضات مخرب و فضای پر از شایعه از نشانه های این مهم است، گفت: انتظار می رود شهردار محترم شاهد فضای رقابتی سالم و شفاف برای علاقه مندی، متعصب و با انگیزه در بین کارکنان باشد. و فعالیت مدیران و کارشناسان در جهت بهبود خدمات رسانی به مردم و توسعه شهر در شهرداری.

ابوبصیری گفت: قطعا با ایجاد فضای مناسب و اصلاح فرهنگ سازمانی شاهد حضور کارکنان در محیطی سالم و به دور از تبعیض و همچنین تعهد قوی مدیران به خدمت به دور از لابی گری و فساد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سال هاست که مردم شریف زنجان با جلسات چابک، شفاف، سالم، صادقانه و پاسخگو از کیفیت پاسخگویی شهرداری محروم بوده و جزو مطالبات هستند. به درستی و انتظار اصلی مردم از شورای ششم شهردار منتخب، جایگزینی وی و پرهیز از هرگونه لابی سیاسی و قدرت و ثروتی است که تعادل رشد و توسعه شهری را به هم می زند، حتی اگر این فشار توسط اعضای شورای شهر غیرقانونی باشد. خود شما هستید

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید