پیشرفت و آینده کشور به تصمیمات حوزه و دانشگاه بستگی دارد


ساعت: 13:18
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915785

مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیحی گفت: مدرسه و دانشگاه دو نهاد علمی هستند که نقش مهم و تاثیرگذاری در تربیت نیروهای انقلابی موثر در آینده کشور دارند و بعد از انقلاب حرکت های خوبی انجام شده است. ساخته شده.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قم فردا سید زهرا برکی مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها در آستانه روز دانشجو و به مناسبت هفته وحدت دانشگاه و دانشگاه در نشست روسای و مدیران دانشگاه ها در استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات جامعه الزهرا سلام الله علیها برگزار شد، گفت: جامعه الزهرا سال 63 بنا به دستور امام پایه گذاری شد. امام خمینی (ره) بر اقتدار و استقلال حوزه خواهران تاکید دارند.

برقعی گفت: بیش از 50 هزار نفر از جامعه الزهرا سلام الله علیها فارغ التحصیل شده اند و در حال حاضر 20 هزار طلبه در آموزش های مجازی، حضوری و غیر حضوری شرکت می کنند که شامل دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی می شود. جامعه الزهرا از 72 کشور جهان دانشجو دارد. مشغول است

مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها افزود: مدرسه و دانشگاه دو نهاد علمی هستند که نقش مهم و تاثیرگذاری در تربیت نیروهای انقلابی موثر در آینده کشور دارند. و توسعه کشور در گرو تصمیمات این دو نهاد است که باعث می شود کشور بعد از انقلاب خودش را پیدا کند، حرکت های خوبی انجام شده است.

وی گفت: باید با معیارهای علمی مدام ارزیابی کنیم که آیا توانسته‌ایم در جامعه فعالانی تربیت کنیم که جامعه را به سمت اهداف اسلام و انقلاب سوق دهند یا خیر. تحولات و پیشرفت کشور

بورکای گفت: کارهایی برای وحدت حوزه و دانشگاه انجام شده اما کافی نیست و باید با عقل سلیم به مسائل نگاه کنیم. قم از نظر فتنه گری نسبت به سایر استان ها وضعیت بهتری دارد اما باید دید چقدر موثر بوده ایم.»

مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها گفت: به گفته رهبر انقلاب در یک نقطه عطف تاریخی قرار داریم و قطعا از این نقطه عطف عبور خواهیم کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند ما در منطقه حساسی هستیم و برای عبور از این نقطه عطف تاریخی نیازمند تاکید رهبر انقلاب بر امید، حرکت و تلاش هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید