پیشرفت کشور مرهون تفکر بسیجی است/ دشمن با تمام قوا برای مقابله با انقلاب وارد میدان شد اما ناکام ماند.


ساعت: 19:29
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913568

مشاور فرمانده سپاه گفت: امروز به برکت ذهنیت و روحیه بسیجی پیشرفت زیادی داشته ایم و دشمن از این تفکر هراس دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; به گزارش عصر همدان، سردار حسین رضا صادقی در اجلاس باشکوه بسیجیان نهاوند اظهار داشت: دشمن با قیام های مختلف در صدد حمله به انقلاب اسلامی است و در این سال ها همواره از همه امکانات برای تحقق نقشه های خود استفاده کرده است..


وی گفت: آمریکایی ها در دنیا هر کاری از دستشان بر می آمد انجام داده اند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم از کشور رانده شدند و اکنون می بینیم که آنها هم از منطقه خارج شده اند..


صادقی افزود: تفکر مقاومتی و بسیجی با دسیسه های دشمنان مقابله می کند و به همین دلیل است که دشمنان از بسیج می ترسند..


وی ادامه داد: امروز دشمنان آنها به اقتدار ایران اسلامی واقف هستند، از این رو هرج و مرج ایجاد می کنند تا پیشرفت کشور را کند کنند..


مشاور فرمانده سپاه گفت: این تحولات در سایه تفکر بسیجی و مقاومت مردمی انجام شد و امروز می توان شرایط منطقه را دید که مقاومت دست بالا را دارد..


وی گفت: دشمن از قدرت ایران اسلامی می ترسد و امروز می بینیم که صهیونیست ها دور خود دیوار کشیده اند که این به دلیل ترس از مقاومت در منطقه است..


صادقی بیان کرد: دشمن با تحریم تلاش می کرد انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما در این دوران تحریم پیشرفت های زیادی داشته ایم و نمونه هایی از این تحولات را این روزها در عرصه های مختلف شاهد بوده ایم..


مشاور فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در عرصه نظامی، فرهنگی، اقتصادی و همه عرصه ها برای حمله به ملت تلاش کرده است اما به یاری خدا همیشه شکست خورده است..


وی بیان کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد و پیش از این نیز خلأهایی وجود داشت، اما امروز دولت در ارائه خدمات فعال است و امیدوارم مشکلات کاهش یابد..


صادقی افزود: کشور در دوران دفاع مقدس هیچ چیز نداشت و به ما چیزی ندادند اما با مقاومت و با خودکفایی و با شناخت فرزندان این مرز و بوم پیشرفت زیادی کردیم و امروز ببینید ما در حوزه دفاعی و موشکی چه پیشرفت بزرگی داشتیم..

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: امروز باید هوشیار و پاسدار روحیه بسیجی باشیم، مراقب دسیسه های دشمنان باشیم و گوش به فرمان باشیم. رهبر معظم انقلاب اسلامی و دشمن را بشناسید».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید