پیشرفت 40 درصدی پروژه کمپ گردشگری کویر لوت


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916340

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

مجتبی میرحسینی گفت: ساخت پروژه کمپ گردشگری کویر لوت با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، مجتبی میرحسینی معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: احداث پروژه کمپ گردشگری کویر لوت با وام. از شهریورماه امسال بالغ بر 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی آغاز شده و تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: تا پایان سال کار ساخت این سایت به پایان می رسد و طبق اهداف تعیین شده آماده تجهیزات چند منظوره و بهره برداری می شود.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: فعالیت های پیش بینی شده پس از بهره برداری از مجموعه در حوزه های علمی و پژوهشی، آموزشی و همایشی، مرکز اطلاعات گردشگری و خدمات اجتماعی است.

وی ادامه داد: لوت اولین اثر طبیعی ایران در فهرست جهانی یونسکو است که به صورت مشترک با استان های کرمان و خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده است.

میرحسینی گفت: زمانی می توانیم از ارزش های جهانی لات پاسداری کنیم که مردم حاشیه این کویر این ارزش ها را بدانند و از مزایای اشتغال و اقتصادی ناشی از حضور گردشگران برای افزایش انگیزه استفاده کنند. مشارکت مستمر در توسعه پایدار

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خاطرنشان کرد: اجرای طرح های زیربنایی در حوزه گردشگری می تواند زمینه مشارکت مردم منطقه را در ارتقای آگاهی از مزایای آن فراهم کند. این سایت مهم جهانی و ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی پایدار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید