پیشرفت 85 درصدی در ساخت 3000 واحد توقیف شده در استان مرکزی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; زندوکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در جلسه شورای مسکن استان گفت: مسکن اقشار مستضعف از حدود یک سال و نیم پیش آغاز شد و اکنون بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

زندوکیلی گفت: در مجموع حدود 3 هزار واحد در استان و عمدتاً در روستاها مدیریت شد که از این تعداد هزار واحد فقط برای کمیته امداد و 2 هزار واحد برای سایر نیازمندان بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تقریبا هیچ واجد شرایط بدون مسکن در روستاها وجود ندارد اما همچنان در شهرها وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: طی سال های گذشته بیش از 40 کتابخانه، بیش از 48 مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خانه در سراسر جهان ایجاد شده است.

زندوکیلی گفت: پروژه 8 هزار و 100 واحدی جهش مسکن در اراک آغاز و در مرحله طراحی است که با حضور استاندار در شورای اداری اخیر با مهلت پرداختی برای متقاضیان اعلام شد.

وی یادآور شد: در سال های مختلف مسکن مهر و امید امید و اقدام ملی و اقدام ملی و جهش ملی بر اساس ماده 10 و اعطای زمین دولتی تاکید بر مازاد تسهیلات مسکن دولتی بود که در کشور محقق نشده است. ، زیرا زمین محدود است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خاطرنشان کرد: اگر بنیاد به عنوان یک مالک بزرگ در کشور برای تامین زمین وارد پروژه مسکن مهر شده باشد گام بزرگی است. در صورت عدم تمایل به استفاده از این ظرفیت می توانند از ظرفیت موجود در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید