پیشروی ایران قدرتمند نسبت به دیروز پر فراز و نشیب تر می شود و موجی از همدردی ایجاد می کند


ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913098

شیخ رهبر گفت: بی شک با وحدت، ایران قدرتمندی در جهان خواهیم بود و با ایجاد موج همدلی می توانیم توسعه ایران قدرتمند را پرتلاطمتر از دیروز کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیخ مسعود رهبر از علمای اهل سنت جنوب کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: در این برهه از زمان، حفظ وحدت و امنیت مهمترین مقوله ای است که همه ما باید توجه ویژه ای داشته باشیم.

امام جماعت اهل سنت شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: حفظ وحدت می تواند دستاوردهای بسیار مهمی برای ایران اسلامی و کل ملت داشته باشد. بدون شک با اتحاد، ایران قدرتمندی در جهان خواهیم بود و با ایجاد موج همدلی می‌توانیم توسعه ایران قدرتمند را پیش ببریم، امروز را پرتلاطم‌تر از دیروز کنیم.

رهبر تاکید کرد: امنیت چیزی است که می تواند باعث پیشرفت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و… شود و با امنیت پایدار می توانیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با حفظ آرامش و امنیت و با همدلی می توان به موفقیت های روزافزون در عرصه ایران اسلامی دست یافت. حفظ امنیت، صلح، اتحاد و برادری مهم است که همه اینها در گرو همدلی و یک ایران قوی و متحد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید