پیشنهاد اروپایی و اغوا کننده برای محبوب ترین ستاره استقلال

پیشنهاد اروپایی و اغوا کننده برای محبوب ترین ستاره استقلال

وریا غفوری بالاخره از استقلال جدا شد و فصل آینده دیگر در تیمی که در آن بازوبند کاپیتانی را بست نخواهد بود. اتفاقی که در فوتبال جهان بی سابقه نیست اما نحوه برخورد با غفوری مورد انتقاد شدید هواداران و صاحب نظران استقلال قرار گرفت و به همین دلیل تعداد زیادی از پیشکسوتان استقلال نیز از این اقدام ناراحت شدند و در گفتگو با رسانه ها ناراحتی خود را اعلام کردند. باشگاه استقلال پیام خداحافظی وریا غفوری را در رسانه رسمی خود منتشر نکرد و همین موضوع نشان داد که موضوع به نقطه نظر فنی سرمربی جدید بازنگشته و مدیریت تمایلی به همکاری با غفوری نداشته است.

پیشنهادی که هنوز جدی است
چند روز پیش خبر رسید که باشگاه اربیل عراق برای جذب کاپیتان جدا شده استقلال ابراز تمایل کرده و می خواهد وریا غفوری حداقل یک فصل برای آنها بازی کند. حتی شایعه شده بود یکی از مدیران ارشد این باشگاه برای پیگیری موضوع به تهران سفر کرده است. اخبار رسیده حاکی از آن است که پیشنهاد عراقی ها برای به خدمت گرفتن واریا همچنان جدی است و آنها می خواهند این بازیکن ایرانی را که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد به خدمت بگیرند. اربیل یکی از شهرهای کردنشین عراق است و غفوری در آنجا مشکل زبانی نخواهد داشت.

پیام سوئدی ها
همانطور که گفتیم پیشنهاد باشگاه اربیلی جدی است و موضوع هنوز منتفی نیست اما ظاهرا یک تیم اروپایی نیز پیامی غیررسمی برای وریا غفوری ارسال کرده است. این تیم متعلق به سوئد است و «دالکرد» نام دارد. این تیم در شهری حضور دارد که تعداد زیادی از مهاجران کرد زبان از خاورمیانه در آن زندگی می کنند، بنابراین با آوردن واریا غفوری می خواهند مخاطبان خود را افزایش دهند. البته همانطور که گفتیم هنوز موضوع خیلی جدی و رسمی نشده است اما در صورت شروع و پایان مذاکرات، غفوری به عنوان بازیکن آزاد راهی اروپا می شود و باشگاه استقلال پولی بابت این انتقال نخواهد گرفت. اتفاقی که در صورت پیوستن واریا به اربیل، فولاد خوزستان یا هر تیم دیگری، باز هم تکرار می شود.

بختیار را دنبال کنید
مشخص است یکی از بازیکنان سابق کرد زبان تیم ملی کشورمان حضور واریا در فوتبال سوئد را زیر نظر دارد. بختیار رحمانی بازیکن سابق تیم ملی و استقلال که مدتی است در سوئد به سر می برد به دنبال فراهم آوردن شرایطی است تا واریا غفوری برای ادامه فوتبالش به آنجا برود. البته با وجود پیام سوئدی ها بعید است چنین انتقالی در نهایت اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید