پیشنهاد استقلال برای بازیکن تیم فوتبال فجرسپاسی

پیشنهاد استقلال برای بازیکن تیم فوتبال فجرسپاسی

احمد زنده روح در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال فجرسپاسی در تعطیلات لیگ برتر گفت: در تعطیلات لیگ برتر شرایط خوبی داشتیم. تمرینات پرفشار را پشت سر می گذاریم و امیدواریم به شرایط ایده آل برسیم.

وی افزود: آخرین بازی دوستانه ما مقابل استقلال است و پس از آن به بازی لیگ برتر مقابل رفسنجانی می آییم.

بازیکن فجرسپاسی که مجبور به خروج از زمین شد، ورزشگاه یادبود شیراز بود که نتوانست بازی را به پایان برساند. سطح حافظه برای همه تیم ها مشکل است. تیم فجر بیشترین ضرر را از کیفیت چمن گرفت. مسئولان باشگاه و شهر در حال حاضر برای رفع مشکلات خانگی ورزشگاه تلاش می کنند.

وی درباره احتمال انتقال محل برگزاری فجر به مشهد گفت: مایلیم در شیراز رقبا بپذیریم. به خصوص اگر هواداران در ورزشگاه باشند و این برای ما خیلی خوب است. دوست داریم سهمیه فجر در لیگ برتر حفظ شود.

زنده روح درباره تجربه همکاری با مجتبی سرآسیایی، سرمربی جدید فجرسپاسی گفت: از قبل تجربه همکاری با یکدیگر را داریم. او توانایی های مدیریتی و فنی زیادی دارد. در مدتی که تیم را هدایت می کرد کمک زیادی به فجر کرد. همانطور که می بینید ما مقابل آلومینیوم هم خوب بازی کردیم.

بازیکن فایر پاس در پاسخ به اینکه آیا در ابتدای فصل از پرسپولیس پیشنهاد همکاری داشت یا خیر، گفت: اول فصل؟ من هیچ پیشنهادی از پرسپولیس نداشتم. استقلال با مدیر برنامه های من تماس گرفت و پیشنهاد من را داد. فکر می کنم فرهاد مجیدی با مدیر برنامه های من تماس گرفت.

وی درباره آخرین وضعیت خدمت سربازی خود تصریح کرد: طبق قانون مدت خدمت سربازی 24 ماه است. اما من کمبود خدمات دارم. کارهای اداری را پیگیری کردم و باید ببینیم چطور پیش می رود. اگر کسری ام اعمال شود می توانم از ابتدای فصل آینده تیم جدیدم را انتخاب کنم. اگر کسری من اعمال شود، من شرایط و ضوابط خود را بررسی خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید