پیشنهاد جالب یک ستاره سینما برای حل مشکل تیم ملی

پیشنهاد جالب یک ستاره سینما برای حل مشکل تیم ملی

شاید در نگاه اول اختلاف مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ ساده به نظر برسد. اما وقتی سرمربی تیم ملی مهدی را به دو تیم ملی مقابل لبنان و سوریه دعوت نکرد، اوضاع پیچیده شد و مثل بمب در رسانه های ورزشی منفجر شد. حاشیه های دعوت نشدن مهدی به تیم ملی آنقدر زیاد شده که خیلی ها حتی غیر فوتبالی ها هم در این باره اظهار نظر کرده اند.

پیمان بازگی ستاره سینما و تلویزیون در گفت وگویی در این زمینه پیشنهاد جالبی داد.

بازگی گفت: ببینید من فکر نمی کنم این موضوع پیچیده یا عجیبی باشد که این همه به درد تیم ملی خورده باشد. فکر می کنم فدراسیون در این زمینه خیلی ضعیف عمل کرد. مدیران فدراسیون خیلی راحت و خونسرد توانستند با این موضوع برخورد کنند و اجازه ندهند این موضوع تا این حد بالا بگیرد.

فکر می کنم بزرگان فوتبال ایران مثل علی دایی می توانند با وساطت و ریش سفیدی این مشکل را حل کنند و به موضوع پایان دهند. به هر حال فراموش نکنید مهدی چه بازیکن خوب و باکیفیتی است و چقدر می تواند به تیم ملی در جام جهانی کمک کند. به عنوان یک هوادار تیم ملی امیدوارم مشکل طارمی و اسکوچیچ هر چه زودتر برطرف شود و شاهد بازگشت مهدی به تیم ملی باشیم. البته شما رسانه ها هم باید کمک کنید تا با آرامش این موضوع حل شود و برای تیم ملی مشکل ایجاد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید