پیشنهاد جدید یک ستاره برای توافق با پرسپولیس

پیشنهاد جدید یک ستاره برای توافق با پرسپولیس

مدافع و هافبک سرخ ها که در لیست خروج یحیی گل محمدی قرار دارد، هنوز نتوانسته است از باشگاه سربلندی کند. نعمتی که در بازار شایعات مورد توجه فولاد و تراکتورسازی قرار می گیرد، اگر بتواند رضایت نامه خود را از پرسپولیس بگیرد، به احتمال زیاد راهی اهواز می شود تا جانشین وریا غفوری در تیم جواد نکونام شود.

گفته می شود پس از به بن بست رسیدن مذاکرات سیامک نعمتی و باشگاه پرسپولیس، نعمتی به این باشگاه پیشنهاد داد تا با تیم جدیدش به توافق برسد و مبلغی از درآمد تیم جدیدش را به عنوان مبلغ توافق به حساب پرسپولیس واریز کند.

در حالی که در روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر درخواست 3 میلیاردی پرسپولیس برای جذب نعمتی مطرح شده بود اما به نظر می رسد پرسپولیس با رقمی بین 1.5 تا 2 میلیارد تومان آماده جذب این بازیکن است.

این ماجرا هم منتشر شد مبنی بر اینکه نعمتی در ابتدا حاضر به پرداخت میلیاردی بابت آزادسازی رضایتنامه اش نشد، اما برای اینکه تکلیفش در اسرع وقت مشخص شود به باشگاه پیغام داد که اجازه جدایی بدهد و تلاش می کند تا بر سر مبلغ توافق با پرسپولیس مذاکره کنید.به توافق برسیم

شنیده ها حاکی از آن است که اگر اتفاق خاصی نیفتد، شاید نعمتی و پرسپولیس تا فردا شب به توافق جدایی برسند و رضایت نامه بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید