پیشنهاد جذاب برای ستاره استقلال رسید; آیا فرهاد جواز جدایی صادر می کند؟

پیشنهاد جذاب برای ستاره استقلال رسید;  آیا فرهاد جواز جدایی صادر می کند؟

بابک مرادی هافبک استقلال که پیش از دیدار 31 آذر استقلال مقابل گل گهر سیرجان مدتی از تمرین و همراهی با بازیکنان استقلال محروم شده بود، مدتی و حتی در بازی با این تیم تمرین کرده است. او دقایقی مقابل آلومینیوم اراک هم بازی کرد.

بابک مرادی که در هفته های ابتدایی لیگ برتر جایی در بین اعضای تیم استقلال نداشت به دلیل اخراج از تمرین از هفته ششم در اختیار این باشگاه بود. اما این بازیکن چند هفته پیش پس از عذرخواهی و خوابیدن بخشی از قراردادش به دلیل مشکلات انضباطی و همچنین حضور در بازی قبلی تیمش، به تمرینات گروهی بازگشت. اما مجیدی برای دیدار مقابل مس رفسنج باز هم قلم قرمزی روی نام این بازیکن کشید و مرادی جایی در لیست استقلال برای این دیدار نداشت. قبل از بازی با مس رفسنجان ماجرای این بازیکن جنجالی شد و شایعات جدایی او از استقلال در نیم فصل شدت گرفت. مرادی در داستان خود می نویسد: «عاشق مجازات شد و من تاوانش را دادم. زندگی من تا استقلال، مرا ببخش که نتوانستم.

شنیده ایم این بازیکن از چند تیم لیگ برتری پیشنهادهای خوبی دریافت کرده که جدی ترین آنها تیم صنعتی است که در این فصل نتایج نسبتا خوبی کسب کرده است. گفته می شود با توجه به حضور سلمانی و همچنین بازگشت ابوالفضل جلالی به لیست استقلال، مجیدی مشکلی با جدایی بابک مرادی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید