پیشنهاد عجیب به پرسپولیس برای خرید یکی از این سه ستاره

پیشنهاد عجیب به پرسپولیس برای خرید یکی از این سه ستاره

همیشه انتقال و جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل سخت است و تیم ها به راحتی بازیکنان خود را به تیم های دیگر نمی دهند. پرسپولیس به عنوان رهبر فعلی لیگ برتر به دنبال جذب چند بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی است. پس از جدایی لوکادیا از این تیم، اولویت اصلی یحیی گل محمدی خرید یک مهاجم خارجی خوب برای پرکردن جای خالی بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل است.

به غیر از لوکادیا که پرسپولیس را پیش از دربی ترک کرد، در آستانه بازی با ذوب آچان در بازی رفت برگشت، یحیی گل محمدی نام دو بازیکن تیمش را در لیست مازاد قرار داد که سیامک نعمتی و حامد پاکدل در آن حضور داشتند. همچنین از پرسپولیس جدا شد. گل محمدی اسامی چند بازیکن را به مدیران پرسپولیس اعلام کرد تا در صورت فراهم شدن شرایط حضور آنها در پرسپولیس بتواند در چند پست بازیکن جذب کند.

با جذب یک مهاجم خارجی، پنجره نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس تقریبا به پایان می رسد اما یحیی چشمش به خرید دو بازیکن داخلی است که در صورت رعایت شرایط، آنها را به خدمت خواهد گرفت. یک کار بسیار دشوار که تقریبا غیرممکن است. سایر تیم ها به خصوص تیم های بالای جدول تحت هیچ شرایطی حاضر به بازیکن دادن به پرسپولیس نیستند و همین مشکل، جذب بازیکنان خوب و باکیفیت بازار داخلی را برای پرسپولیس سخت و تقریبا غیرممکن می کند.

در همین راستا پرسپولیسی ها شرایط یکی از بازیکنانی را که می خواستند در نیم فصل از باشگاه متبوع جذب کنند جویا شدند که پاسخ عجیبی دریافت کردند. بازیکن مورد نظر یحیی گل محمدی که زیاد در تیمش بازی نمی کند و بیشتر نیمکت نشین است به دنبال جدایی از تیم مذکور است اما مدیران آن تیم حاضر نیستند حتی بازیکن نیمکت نشین خود را در اختیار پرسپولیس قرار دهند. تیم مذکور که یکی از تیم های خوب و متمول لیگ برتر محسوب می شود در پاسخ به درخواست پرسپولیس پاسخ عجیبی داد.

آنها به پرسپولیسی ها اعلام کردند که در ازای بازیکن مورد نظر یعنی یحیی گل محمدی، بازیکنی از بین وحید امیری، سعید صادقی یا مهدی ترابی به آنها بدهند که خیلی عجیب است. در واقع پرسپولیس تحت هیچ شرایطی آرزوی از دست دادن ستاره های تیمش را ندارد. ضمن اینکه بازیکن مورد نظر پرسپولیس در اکثر دیدارهای این فصل نیمکت نشین بوده و جایی در ترکیب اصلی تیمش ندارد. بنابراین پس از درخواست عجیب این تیم صنعتی، انتقال گل محمدی بازیکن مورد نظر به پرسپولیس در این فصل منتفی است.

دیدگاهتان را بنویسید