پیشنهاد عجیب جریان اصلاحات به دولت اصلی؛ هر چه زودتر به برجام بازگردید!


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855950

در روزهای اخیر، پس از اظهارات تهدید آمیز گروسی: «اگر چنین باشد [قطع دسترسی آژانس ۲۷ دوربین] «اگر در عرض سه تا چهار هفته حل نشود، ضربه مهلکی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در روزهای اخیر، پس از اظهارات تهدید آمیز گروسی: «اگر چنین باشد [قطع دسترسی آژانس ۲۷ دوربین] اگه سه چهار هفته دیگه حل نشد ضربه مهلکی میشه برگرد!

به نظر می رسد «مساله خروج آمریکا از برجام» از تفکر اصلاح طلبانه پاک شده است و از این رو دموکرات های آمریکایی به دنبال افزایش شانس از دست رفته برای پیروزی در مجلس سنا هستند که بر اساس نظر، در انتخابات آینده در اختیار جمهوری خواهان قرار خواهد گرفت. نظرسنجی ها

در عین حال، اشتباه راهبردی «دموکرات های آرام» و «جمهوری خواهان تندرو» که از دوران ریاست جمهوری اوباما آغاز شد، چنان ذهن برخی از جریان ها را به تسخیر خود درآورد که حتی بایدن در دوران ریاست جمهوری خود حداکثر فشار را حفظ کرد و تحریم های جدیدی را اعمال کرد. پدر

دنیای اقتصاد نوشت: وقتی کارمندان دولت بایدن با این سوال مواجه می شوند که در صورت شکست برجام چه خواهند کرد؟ پاسخ این است که آنها در حال افزایش فشار بر ایران هستند. پاسخ آنها نشان می دهد که اگر سیاست فشار حداکثری یک سیاست شکست خورده بود، آن را به عنوان یک گزینه نمی دیدند.

آرماند ملی نیز دیروز نوشت: جمهوریخواهان شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری دارند. جمهوری خواهان در آمریکا اگر قدرت را در دست بگیرند، شرایط سخت تری را برای برجام ایجاد می کنند و مسیر رسیدن به توافق دشوارتر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید