پیشنهاد غیرمنتظره گایدی برای فینال جام خولا

مهدی قیدی در جمع خبرنگاران درباره مسابقه نساجی گفت: بازی بسیار خوبی بود و با نتیجه خوب و عملکرد عالی توانستیم به فینال راه پیدا کنیم. به بازیکنان و هواداران خسته نباشید می گویم و با قدرت برای فینال آماده می شویم.

وی درباره حضور استقلال در ورزشگاه گفت: آنها داغ هستند. ما به حضور هواداران نیاز داریم و از آنها می خواهیم در فصل آینده حضور داشته باشند. بسیاری از مشکلات با حضور هواداران حل می شود و امیدوارم همیشه شاهد این تعداد هوادار باشیم.

ستاره استقلال درباره مشکلات مالی تیمشان گفت: واقعا دیگر نمی دانم چه بگویم. مثل اینکه در اوج هستیم و اصلاً روی ما تأثیری نمی گذارد و به عشق هواداران و این جامی که مانده ایم بازی می کنیم. خدایا قهرمان شویم و این همه غم را بشوییم.

کایدی درباره مفاد قراردادش گفت: بعد از آخرین بازی خدای نکرده!

در پاسخ به این سوال که کدام تیم دوست دارد به فینال بین هوادار و پرسپولیس صعود کند، پاسخ جالبی داد و گفت: «برای ما فرقی نمی‌کند کدام تیم بیاید.» اما یک نکته را بگویم. من از کمیته داوران درخواست دارم اگر مشکلی ندارند. یا یک داور خارجی بیاورید یا یک نفر را که بی طرف است رها کنید. در نظر دارم علیرضا فغانی یا آوردن داور خارجی. ما امسال خیلی از داوری ها را از دست دادیم و امیدوارم این نکات بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید