پیشنهاد میزبانی مسابقات تکواندو بانوان کشورهای اسلامی از فدراسیون جهانی به فدراسیون ایران


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879251

فدراسیون جهانی از سوی فدراسیون جهانی برای میزبانی مسابقات تکواندو بانوان در کشورهای اسلامی پیشنهاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو ، هادی ساعی برای اولین بار پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان روز گذشته به همراه عسگر رحیمی مدیر فنی تیم های ملی و سرپرست کاروان ورزشی کشورمان در بازی های همبستگی اسلام با چانگ وون چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در مقر WT در سئول دیدار می کند.

در این نشست هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارائه گزارشی از وضعیت تکواندو ایران به تشریح برنامه های آتی خود برای حضور پرقدرت تکواندو ایران در تکواندو جهان در 4 سال آینده پرداخت.

دکتر چاو رئیس فدراسیون جهانی نیز با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: سال ها مبارزات هادی ساعی را در میادین مهم جهانی و المپیک دیده و لذت بردم. ساعی را به عنوان فرزندم دوست دارم و بدون شک حضور یکی از نامدارترین تکواندوکاران جهان با 2 طلا و یک برنز المپیک در راس فدراسیون تکواندو ایران باعث شکوفایی این رشته می شود. فدراسیون جهانی تمام تلاش خود را می کند تا تکواندوی ایران به یکی از مهم ترین کشورهای جهان تبدیل شود.

وی با تبریک از درخشش تیم بانوان ایران و کسب عنوان قهرمانی در آسیا، این عنوان ارزشمند را به ساعی تبریک گفت و گفت: کسب این عنوان با توجه به محدودیت های موجود بسیار ارزشمند است و این قهرمانی ثابت می کند که تکواندو ایران پتانسیل بالایی دارد و پیشنهاد می کنم ایران میزبان مسابقات تکواندو بانوان در کشورهای اسلامی است.

پیشنهاد دکتر چاو مورد استقبال رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان قرار گرفت و گفت: این میزبانی باعث افتخار جامعه ورزش ایران اسلامی است و از اعتماد فدراسیون جهانی تشکر می کنم.

ساعی شرط بازگشت به تهران، بررسی شرایط و مشورت با مسئولان ورزش کشور را گذاشت.

رئیس فدراسیون جهانی در گفتگو با عسگر رحیمی، سرپرست کاروان ورزش ایران، ابراز امیدواری کرد که بتواند مسابقات قونیه را از نزدیک دنبال کند.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان در پایان از دکتر چاو برای بازدید از امکانات تکواندو کشورمان به تهران دعوت کرد که مورد قبول رئیس فدراسیون جهانی قرار گرفت و مقرر شد هماهنگی های لازم در خصوص انجام شود. تاریخ آن . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید