پیشنهاد وزیر بهداشت امسال تزریق دوز واکسن کرون

دکتر بهرام عین‌الهی بر اساس گزارش‌های سازمان‌های بین‌المللی موفقیت ایران در مبارزه با تاج را مرهون میزان بالای واکسیناسیون می‌داند و ادامه می‌دهد: میانگین جهانی بالاتر است.

وزیر بهداشت ادامه داد: دومین عامل موفقیت ما کوتاه بودن دوره واکسیناسیون بود. اینکه تعداد زیادی واکسن در مدت کوتاهی تزریق شد توانست مصونیت ایجاد کند و رکورد یک میلیون و 60 هزار دوز واکسن در روز و هشت میلیون و 60 هزار واکسن در هفته را داریم. در این دوره ترویج واکسیناسیون و کمک مردم، دانشجویان و کلیه نهادهای نظامی و مردمی منجر به معرفی حجم زیادی از واکسن ها در کشور شد.

عین اللهی سومین موفقیت ایران در مدیریت تاج را اینگونه توصیف کرد: مشکلی که در این موفقیت به ما کمک کرد نوع واکسن تزریقی بود، زیرا امروزه ثابت شده واکسن هایی که از ویروس کشته شده استفاده می کنند و واکسن های نوترکیب و پروتئین های نوترکیب اثر بهتری دارند. مانند فایزر و مدرنیته به این اندازه موثر نبوده است.

وی گفت: اکنون تعداد قربانیان در ایالات متحده و فرانسه، آلمان، بریتانیا و ایتالیا بالاست. من امروز به سایت نگاه کردم، 666 مورد در ایالات متحده، 4 مورد در فرانسه، 140 مورد در آلمان، 40 مورد در انگلستان و 250 مورد در تاج وجود دارد. اما با کمک مردم موفق شدیم.

وی افزود: به مردم توصیه می شود واکسیناسیون خود را ادامه دهند و کسانی که دوز دوم یا سوم واکسن را تزریق نکرده اند باید واکسیناسیون خود را تکمیل کنند. نشان داده شده است که واکسیناسیون در پیشگیری از بیماری عروق کرونر قلب بسیار موثر است، بنابراین شنبه گذشته ستاد ملی تاج گذاری کشور تصویب کرد که به تمام افراد بالای 2 سال دوز دیگری تزریق شود و کسانی که بیماری زمینه ای و نقص ایمنی دارند باید واکسینه شوند. واکسن تزریقی تاج.

وزیر بهداشت در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: “پیشنهاد ما این است که همه مردم امسال حداقل یک دوز بیشتر از واکسن کرون دریافت کنند، زیرا می تواند بسیار ایمن و تسکین دهنده باشد.”

وی افزود: نمی توان در مورد غیرفعال بودن این ویروس در دنیا قضاوت کرد زیرا این ویروس در دنیا فعال است و همچنان در نقاط مختلف مرگ و میر وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید