پیشنهاد وسوسه انگیز برای فرهاد مجیدی; آیا کادرفنی استقلال از هم می پاشد؟

پیشنهاد وسوسه انگیز برای فرهاد مجیدی;  آیا کادرفنی استقلال از هم می پاشد؟

مدت زیادی از قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم نمی گذرد اما شایعاتی مبنی بر احتمال حضور فرهاد مجیدی در امارات به گوش می رسد. این خبر به قدری مبهم است که حتی ناشران نیز نام تیمی که خواهان سرمربیگری استقلال هستند را اعلام نمی کنند، بنابراین اعتقاد به چنین درخواستی از سوی تیم های اماراتی برای جذب فرهاد مجیدی زیر سوال نمی رود. بعد از قهرمانی استقلال البته خبرهای زیادی در زمین استقلال شنیده شد و حتی خبرهایی مبنی بر اینکه صالح مصطفوی سرمربی استقلال نیز قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارد تا نگرانی هواداران این باشگاه برای حفظ کادرفنی خود را افزایش دهد.

باید دید در روزهای آینده اخباری در این زمینه از دل باشگاه استقلال خواهد آمد یا خیر. آنچه مسلم است استراتژی مدیران باشگاه استقلال در مواجهه با چنین اخباری باید کاملا حرفه ای باشد تا علاوه بر حفظ دارایی های این باشگاه، مدیران وارد بازی های نقل و انتقالاتی نشوند و بر اساس موجودی پیش بروند. حقایق

یادآور می‌شویم، امیر گله‌نوی پس از کسب چندین عنوان قهرمانی با استقلال، مدعی بود که از تیم‌های ازبکستانی پیشنهاد مربیگری دریافت کرده است، اما در نهایت در ایران ماندگار شد و قراردادهای مالی قابل توجهی با تیم‌های ایرانی امضا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید