پیشکسوت استقلال، دفاع تمام قد مطهری و حمله به یاران فرهاد مجیدی

پیشکسوت استقلال، دفاع تمام قد مطهری و حمله به یاران فرهاد مجیدی

گودرز حبیبی پیشکسوت استقلال درباره عملکرد این تیم مقابل ذوب آهن که با برتری صفر بک آبی ها همراه بود، گفت: استقلال خوب بازی نکرد اما برد. من از کیفیت عملکرد تیم راضی نبودم و گلی که حتی آبی ها به ثمر رساندند به دلیل سهل انگاری و خطای مدافع راست است. برای نشان دادن قدرت تاکتیکی تیم، داشتن برتری با حداقل دو گل خوب است. البته اینکه استقلال در هر شرایطی پیروز می شود و ذهنیت تیم یک پیروزی است نقطه قوت استقلال است.

وی ادامه داد: تفکرات مجیدی در خط هافبک کار را برای استقلال راحت کرد چرا که اگر این تیم در نیمه دوم با همین تیم در نیمه اول بازی می کرد، ذوب آهن حتی می توانست برنده شود. کج شدن دانشگر به راست، استفاده از یمگا در کنار ژست مهاجم نوک و همچنین حرکات تند تیغ راه را برای پیروزی آبی ها هموار کرد.

حبیبی در خصوص رضایت خود از خریدهای استقلال در این فصل گفت: آمانوف زمان زیادی برای حضور نداشت. حردانی هم بازی نسبتا خوبی داشت اما این امکان وجود داشت که گفوری با او همبازی شود تا تجربه کاپیتان استقلال به این بازیکن جوان منتقل شود. یمگا و چسمی بازیکنان تاثیرگذار استقلال بودند و سلمانی در حال حاضر همیشه به تیم کمک کرده است اما نمی دانم چرا حسین زاده و زستاد همیشه باید ریکاوری کنند. ژست فقط در هوا خوب است. در گلزنی فصل اول و در محوطه جریمه هم موثر نیست. آیا فقط برای ضربه سر می توان با بازیکن خارجی بازی کرد؟ بین یمگا و ژست خیلی فرق است و وقتی مهره ای مثل مطهری روی نیمکت است که می تواند 20 دقیقه بازی کند، چرا باید به مهاجم خارجی بی کیفیت بازی بدهد؟ مطهری برای نیمکت نشینان متاسف بود و در هر بازی، کوارتر یا 20 دقیقه ای که برای استقلال بازی می کرد تاثیر داشت.

پیشکسوت استقلال درباره شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی گفت: فکر نمی کنم جام را ببریم اما روی قهرمانی در لیگ برتر حساب می کردم. استقلال اختلاف خوبی دارد و با توجه به افت کیفیت سایر مدعیان، استقلال شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید