پیشکسوت استقلال: آقای مخبر برای استقلال چه کرده اید؟

پیشکسوت استقلال در گفتگویی درباره شرایط این باشگاه گفت: آقایان شرایط استقلال نگران کننده است پس کی می خواهید به این باشگاه کمک کنید؟آقای محبر نگفتید دولت کمک می کند. استقلال پس چرا خبری نیست؟ من تعجب می کنم که چگونه دولت هر کاری که ممکن بود در مورد کالدرون انجام داد، اما امروز در مورد پرونده استراماچونی سکوت کرده است.
نوری ادامه داد: آقایان بحث استقلال باشگاهی نیست بلکه ملی است و اگر خدای ناکرده این تیم محروم شود به آبروی فوتبال ایران لطمه می زند. هواداران استقلال نگران هستند. اگر می‌خواهید کاری انجام دهید، همین الان آن را انجام دهید.»

وی در ادامه افزود: تمام مدیران سابق استقلال که در این ماجرا نقش داشتند و باعث فرار استراماچونی شدند باید مجازات شوند. کسانی که تمام پول استقلال را خرج کردند اما پول را به استراماهونی ندادند باید مجازات شوند. آنها حساب باشگاه استقلال را خالی کردند اما به خواسته استرا برای ساخت این باشگاه در بدترین حالت خود عمل نکردند. من به عنوان یک پیشکسوت استقلال بابت این قضیه استرس دارم و می دانم که وضعیت هواداران استقلال هم خوب نیست. خداوند هر چه زودتر به این پرونده رسیدگی کند زیرا وقت ما در حال اتمام است.»

دیدگاهتان را بنویسید