پیشکسوت استقلال برای پرسپولیسی ها خواند

پیشکسوت استقلال برای پرسپولیسی ها خواند

محمد نوری بازیکن قدیمی استقلال گفت: خوشبختانه پرسپولیسی ها با چشمان خود دیدند که استقلالی ها چگونه بار تیم ملی را در بازی با ولز به دوش کشیدند تا بدانند چه دربی وحشتناکی در انتظارشان است.

محمد نوری بازیکن قدیمی استقلال در گفت و گو با خبرورزشی درباره عملکرد ملی پوشان استقلال در جام جهانی گفت: خوشبختانه بازیکنان تیم ملی استقلال در جام جهانی هواداران و آبی پوشان ایران را خراب کردند. . سیدحسین حسینی در دیدار مقابل ولز به تنهایی مقابل بهترین بازیکنان اروپا ایستاد. او هم در نیمه اول و هم در پایان بازی برای تیم ملی ایران یک ناجی گل بود تا در جام جهانی بدرخشد.

وی ادامه داد: اگر یکی از آن توپ ها در نیمه اول یا دوم به ثمر می رسید، نمی شد گفت نتیجه چه می شد، اما حسینی با شجاعت و هوشیاری کار خود را انجام داد و توانست تیم را در جام نگه دارد. انشاالله امشب در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان برود و 90 دقیقه دیگر را با موفقیت پشت سر بگذارد.

بازیکن قدیمی استقلال درباره روزبه چسمی و عملکردش مقابل ولز گفت: خوشبختانه یک استقلال دیگر در تیم ملی باعث افتخار باشگاه استقلال شده است. گلی که روزبه به ثمر رساند راه را برای پیروزی ایران هموار کرد تا ولز حمله کند و گل دوم را به ثمر برساند.

نوری ادامه داد: شوتی که روزبه همشیم به دروازه ولز زد واقعا شوت نبود، آرپی جی بود. باید یکی از آن آرپیجی ها را برای دربی ذخیره کند تا پرسپولیس بداند با کدام تیم بازی می کند.

بازیکن سابق استقلال درباره شرایط دربی و شرایط تمرینات این روزهای استقلالی ها توضیح داد: خوشبختانه بازیکنان تمرینات خود را با آرامش و زیر نظر کادر فنی سپری می کنند و از قبل می دانند که در دربی پیروز خواهند شد. با این شرایط خوبی که استقلالی ها دارند مطمئنا پرسپولیس با اختلاف چند گل منتظر یک باخت سنگین است.

وی افزود: پرسپولیسی ها وقتی می بینند دروازه بان استقلال و بازیکنانش چقدر آماده هستند از رویارویی با استقلال می ترسند. این یک دربی 6 امتیازی است و استقلال می داند چگونه در این بازی پیروز شود تا قهرمان شود.

نوری درباره شرایط مالی باشگاه استقلال نیز گفت: متاسفانه ته حساب های باشگاه را جارو کردند و رفتند! پولی برای فتح الله زاده و کادر مدیریتی باقی نگذاشتند. حالا که 20 روز به دربی باقی مانده، بازی با پرسپولیس در راه است. امیدوارم در این میان به فتح الله زاده و باشگاه استقلال کمک شود.

وی یادآور شد: وقتی آقای آجورلو تازه آمده بود با جانبازان جلسه گذاشت و گفت می خواهم آنها را دور هم جمع کنیم اما بعد که با او صحبت کردیم تا ملاقاتی داشته باشیم یا تماس بگیریم، گفت که نمی کنم. وقت دارم اما جالب بود که او همیشه برای دوستان و رفقای خود و همچنین برای کارمندانی که با چنین حقوقی به باشگاه می آورد، وقت می گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید