پیشکسوت استقلال به خرید هیاهوی پرسپولیس مسخره کرد

پیشکسوت استقلال به خرید هیاهوی پرسپولیس مسخره کرد

سعید مراغه چیان بازیکن قدیمی استقلال در خصوص دیدار دوستانه استقلال با هواداران و شرایط این تیم برای ورود به لیگ برتر اظهاراتی را بیان کرد.

استقلال با هوادار مساوی کرد. نظرت در مورد نتایج دوستانه استقلال چیست؟

نتایج بازی های دوستانه را نباید زیاد جدی گرفت، اما هدف اصلی از برگزاری بازی های دوستانه شناخت کادر فنی از بازیکنان است. نکته مهم این است که برخی بازیکنان در این بازی ها نقاط ضعف خود را نشان می دهند و برخی نقاط قوت خود را.

در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟

ببینید امیرعلی صادقی در چند بازی اخیر چهار بار گلزنی کرده است. فوتبالیست جوانی که سال گذشته بارها در صحبت هایم گفتم که باید زمین بیشتری داشته باشد اما کسی صدایم را نشنید. این بازیکن می تواند در فصل آینده ستاره تیم استقلال شود و جای حسین زاده را بگیرد. حتی صادقی هم می تواند بهتر از حسین زاده باشد.

چرا اینطوری حرف میزنی

من بازی صادقی را در چند بازی تیم امید دیده ام. به همین دلیل مطمئن بودم که او می تواند فوتبالیست بزرگی باشد. البته این به شرطی است که سرمربی استقلال به درستی و در زمان مناسب از او استفاده کند که البته با گل هایی که در بازی های دوستانه زد، ساپینتو نشان داد که بازیکنش را به خوبی می شناسد. با وجود این صادقی در تیم استقلال، هواداران استقلال نباید از رفتن صادقی به پرسپولیس ناراحت شوند. مطمئن باشید این صداقت بهتر از این صداقت است.

حضور محمد محبی در استقلال چقدر می تواند به این تیم کمک کند؟

سه سال پیش که محبی برای سپاهان بازی می کرد، گفتم این بازیکن را به استقلال بیاورم. مصاحبه های من موجود است. بازیکن باهوش، پا به توپ و شوت. استقلال پشت مهاجمان به چنین بازیکنی نیاز دارد اما این برای استقلال کافی نیست.

تو چی میگفتی

استقلال هم باید پلیمر داشته باشد. شاید محبی بتواند پشت مهاجمان توپ را وارد کند و آنها را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار دهد اما او بازیساز نیست. استقلال همچنان به یک هافبک بازیکن نیاز دارد.

درباره اولین بازی استقلال مقابل سپاهان حرفی داری؟

تا زمانی که این تیم را نبینیم و از استقلال مدل جدید ندانیم، نمی توان در مورد بازی های افتتاحیه لیگ نظر مشخصی داد. مطمئناً خوب است که استقلال این بازی را برد، اما معمولاً 3 یا 4 هفته طول می کشد تا هر تیمی در فصل جدید خودش را مشخص کند.

به نظر شما ساپینتو می تواند استقلال را به قهرمانی برساند؟

کار آسانی نیست. امسال همه تیم ها خوب بسته شدند و حمایت خوبی داشتند. این مسئله استقلال را سخت می کند. اما اگر بدنسازی استقلال در این مدت خوب بوده است، شاید این فرصت برای او پیش بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید