پیشکسوت استقلال به سیم آخر زد; روی نام فرهاد مجیدی خط قرمز بکشید

پیشکسوت استقلال به سیم آخر زد;  روی نام فرهاد مجیدی خط قرمز بکشید

حسین فرزامی بازیکن و سرمربی سابق استقلال درباره تصمیم اخیر فرهاد مجیدی برای سرمربیگری در لیگ امارات و جدایی از استقلال اظهار کرد:

جدایی فرهاد مجیدی از استقلال را چگونه ارزیابی می کنی؟

این اخلاق این آقاست! چند بار وسط کار از تیم جدا شد و رفت. این افراد بیشتر از استقلال به دنبال شایستگی و سهم خود هستند نه قهرمانی و موفقیت. شما باید روی نام این گونه افراد خط قرمز بکشید و هرگز از آنها پیروی نکنید. نمی توان به حرف کسی که با یک پیشنهاد رفت و آمد می کند و در یک کلمه عصبانی می شود تکیه کرد.

اما برخی معتقدند مجیدی به صورت حرفه ای تصمیم اشتباهی نگرفته است؟

ما این را قبول نداریم. وقتی صحبت از 30 میلیون هوادار می شود، مجیدی یا بزرگتر از مجیدی باید چشمانش را روی یک سری مشکلات ببندد. حداقل به اندازه دینداری که باشگاه استقلال باید با این گروه می ماند و کار می کرد. البته این را هم بگویم که قطعاً کسانی هستند که به سایه نام باشگاه استقلال نیاز دارند نه اینکه استقلال به مردم نیاز دارد. باشگاه استقلال از این اتفاقات کوچک آسیبی نمی بیند.

تو چی میگفتی

اینجا باشگاه شعبان جعفری نیست، چهار نفر باید بیایند هر کاری می خواهند بکنند و بعد بروند. قطعا لیاقت استقلال و ماندن را دارد. استقلال فصل آینده باید در آسیا کار کند که فرهاد مجیدی شانس آورد و رفت. وگرنه با این استقلال خوبی که در اختیار داشت می توانست بماند و کارهای بزرگی انجام دهد.

اما آیا فرهاد مجیدی همیشه خود را یک عاشق به تمام معنا و هوادار دو آتشه استقلال معرفی کرده است؟

صادقانه؛ این افراد با تعصب مستقل نیستند. فقط افرادی هستند که بزرگ می شوند و چند صباحی از استقلال فاصله می گیرند. این باشگاه قدیمی است. آشنایی یعنی تاریخ. تاریخ یعنی کسانی که سالهای بیشتری با این نام بزرگ بمانند در این باشگاه ماندگارتر می شوند. من شخصاً پدر استاندار را پیدا می کنم که دوباره دنبال این آقا برود و او را برگرداند. استقلال چه نیازی به این مربی دارد؟

ظاهرا باشگاه استقلال به دنبال مربی خارجی است؟

مربی خارجی! (خنده) مربی خارجی به استقلال و پرسپولیس نمی آید. شک نکنید وزارت ورزش با 32 هزار تن اجازه نمی دهد دولت مشمول بدهی ارزی شود. این باشگاه متعلق به دولت است. چند صباحی با نام استراماچونی سر مردم را گرم می کند و بعد با مراقبت یا نکونام تمام می شود. البته جواد مربی خوبی است که چنین اخلاقی ندارد.

کدام اخلاق؟

اینکه بیاید عکس و فیلمش را بگیرد و بعد مردم را با دنیا امید و آرزو کند و دنبال خواسته دلش برود.

دیدگاهتان را بنویسید