پیشکسوت استقلال مصطفی آجورلو را شست و شو داد و پراکنده کرد

پیشکسوت استقلال مصطفی آجورلو را شست و شو داد و پراکنده کرد

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه مشکل اصلی استقلال این است که آجورلو صحبت نمی کند، متأسفانه جواب نمی دهد، چرا در مورد شرایط تیم صحبت نمی کند؟ چرا نمی گوید چه کسی به استقلال کمک می کند؟

علی لطیفی تصریح کرد: روز اول نگران استقلال نبودم چرا که باید ساختار اصلی تیمی که قهرمان شد حفظ می شد و در آینده دو یا سه چهره تاثیرگذار در فاز هجومی وارد می شدند و تیم را تقویت می کردند. ، اما استقلال نه تنها موفق به جذب بازیکنان خوب شد، بلکه بازیکنان تاثیرگذاری خود را که نقش مهمی در قهرمانی آبی پوشان لیگ برتر داشتند، از دست خواهد داد.

وی افزود: چه کسانی به استقلال کمک می کنند؟ پرویز مظلومی و محمد مومنی دو فوتبالیست هیات مدیره استقلال هستند که در مصاحبه های خود عنوان می کنند که از اختیارات کامل برخوردار نیستند؟ پس چه کسی قدرت کامل دارد؟ چه کسی باید به این سوال پاسخ دهد؟

لطیفی تصریح کرد: آجورلو را دوست دارم و او را زودتر از همه نزدیکانش می شناسم و شاگردش بودم اما خط قرمز من استقلال است، او باید حرف بزند.

وی تاکید کرد: مدیر عامل استقلال صحبت کند، آن که فصل گذشته عملکرد خوبی داشت از عملکرد امسال خود بگوید، توضیح دهد که چرا در فصل و نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده است؟ من به هیچکس مدیون نیستم و خط قرمز من استقلال است.

بازیکن سابق استقلال گفت: افراد بزرگی در استقلال بودند که می توانستند به این تیم کمک کنند، شاید آژورلو با بقیه راحت باشد اما اینجا استقلال است و باید از افرادی استفاده کنند که خاک استقلال را خورده اند نه افرادی که تجربه ندارند. و فقط به این دلیل که با باشگاه آشناست.

دیدگاهتان را بنویسید