پیشکسوت استقلال مهدی تارتار را به توطئه با پرسپولیس متهم کرد؟!

پیشکسوت استقلال مهدی تارتار را به توطئه با پرسپولیس متهم کرد؟!

علیرضا نیکبخت واحدی درباره آخرین اتفاقات پس از بازی استقلال مقابل ذوب آهن و گلایه های مربوط به سربازی بازیکنان استقلال و یا صدور کارت برای دو بازیکن جدید این تیم اظهار نظر کرد.

استقلال مقابل ذوب آهن چطور؟

فکر می کنم استقلال مقابل یک تیم فوتبال کاملا بسته بازی کرد. نمی خواهم به کسی تهمت بزنم اما این سوال برای من پیش می آید که چرا تیم ذوب آهن مقابل پرسپولیس اینقدر دفاع بازی نمی کند و اتفاقی فوتبال را هجومی بازی می کند؟ البته چنین سیستم فوتبالی روی سبک بازی استقلال تاثیر منفی می گذارد.

مجیدی در پاسخ به انتقاداتی که به سبک بازی تیمش می شود گفت: تیم های زیبایی وجود ندارد. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

اتفاقا من کاملا با مجیدی موافقم. کدام تیم در لیگ ما اینقدر زیبا بازی می کند که اینقدر با استقلال مخالفت کند؟ آیا شرایط اولیه برای ارائه فوتبال زیبا در کشورمان را داریم؟ نه، ما نداریم! اصولا هیچ تیمی در ایران زیبا بازی نمی کند.

شنیدید ذوب آهن از استقلال شکایت کرده که دو بازیکن جدیدش اجازه بازی ندارند؟

متأسفانه وقتی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نقش ضعیفی در مدیریت فوتبال کشور دارند، این موضوع باعث گلایه تیم ها از یکدیگر می شود. یکی می گوید یک تیم سرباز دارد، یکی می گوید کارت صادر شده درست نیست و همه اینها نشان می دهد که سازمان لیگ کارش را درست انجام نمی دهد، باشگاه ها به مهم ترین قسمت فدراسیون فوتبال اعتماد ندارند. .

آیا اتهامی علیه بازیکنان استقلال وجود دارد؟

این طبیعی است استقلال خوب کار می کند و همه به دنبال سنگ اندازی قطار در حال حرکت هستند. اگر این قطار متوقف شود، هیچکس اهمیتی نخواهد داد. نتایج استقلال درخشان و بی سابقه است و همه می خواهند به نوعی جلوی حرکت استقلالی ها را بگیرند. تیم فرهاد فوتبال بازی می کند، امتیاز می گیرد و به هیچکس باج نمی دهد. همه اینها باعث شد تا آنها سعی کنند به او و تیمش فشار بیاورند.

مهدی تارتار بعد از بازی با استقلال گفت تیمش 90 درصد توپ را در اختیار دارد؟

من یک سوال دارم. تیم هایی با مربیگری این دوست عزیز در کدام فصل بین مقام اول تا ششم به پایان رسید؟ متأسفانه در فوتبال کشورمان شرایطی فراهم شده که برخی از مربیان هرگز بدون تیم نمانند. فکر می کنم از این به بعد کلاس های مربیگری را برای جوانان علاقه مند به این حرفه تعطیل کنند تا بتوانند در خانه بمانند. چون فقط پولشون رو به فدراسیون واریز میکنن و دیپلم میگیرن و جایی برای تمرین پیدا نمیکنن. چون تعدادی مربی هستند که در هر شرایطی با هر نتیجه ای بین تیم ها حرکت می کنند.

استقلال مقابل تراکتورسازی را چگونه پیش بینی می کنی؟

استقلال بازی آسانی نیست. او هر هفته با فینال روبرو می شود. تراکتورسازی برای بقا در لیگ برتر دست و پنجه نرم می کند و استقلال برای کسب عنوان قهرمانی باید جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند. قطعا بازی زیبایی خواهد بود چون استقلال و تراکتور همیشه با انگیزه هستند و امیدوارم استقلال این بازی را برد زیرا او حتی یک امتیاز هم نمی تواند از دست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید