پیشکسوت استقلال: نباید از کایدی به خاطر دعوت نشدن انتقاد کرد

پیشکسوت استقلال: نباید از کایدی به خاطر دعوت نشدن انتقاد کرد

لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران در حالی منتشر شد که انتظار می رفت تعدادی از بازیکنان استقلال در این لیست قرار بگیرند. جدا از این مشکل شاگردان ساپینتو در کورس قهرمانی با سپاهان و پرسپولیس رقابت می کنند. حسن روشن در این خصوص به تحلیل وضعیت تیم ملی فوتبال و آخرین وضعیت استقلال می پردازد:

برتری استقلال مقابل فولاد خوزستان چه بود؟

از نظر سازماندهی تیمی استقلال پیشرفت کرده و مدرن تری بازی می کند.

روند استقلال را چطور می بینید؟

فکر می کنم استقلال در 5 بازی اخیر خیلی کاملتر از قبل شده است. هم به عنوان مدل بازی و هم به عنوان یک تاکتیک. رضاوند در دیدار مقابل فولاد شرکت نکرد و مهری در این تیم مستقر شد. آینده این تیم روشن است و اگر اعتماد و حمایت لازم را داشته باشیم، استقلال در فصل آینده صد در صد قهرمان خواهد شد.

به نظر شما تیم می تواند قهرمان شود؟

بازی های سپاهان خیلی راحت تر از استقلال است اما فکر می کنم استقلال با ادامه این روند می تواند قهرمان شود.

کدام بازیکن را به عنوان بهترین بازیکن تیم انتخاب می کنید؟

در مورد سازماندهی خط دفاع، گلامی خیلی خوب تیم را مدیریت می کند. روزبه چسمی نیز بسیار باتجربه است و رهبر این تیم شده است. چشمی مثل کلید در وسط زمین می درخشد. در فاز حمله، استقلال یکی از بهترین ها بود. استقلال تیمی متعادل ما در سمت راست و چپ خوب هستیم. از نظر تهاجمی، ارسلان مدافعان را فرسوده می کند تا دیگران بتوانند گلزنی کنند.

امیر کالا نویی هم به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد؟

امیر کالانوی بهترین گزینه برای تیم ملی است. در این مدت صحبت هایی به دور از ادب بود. امکان ندارد 4 سال سرمربی بوده و این حرف ها را درباره کالنووی زده باشد. ایشان پرافتخارترین مربی لیگ برتر است و سابقه مربیگری دارد. فکر می کنم با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم، فوتبال ملی ما می تواند با او رشد کند و موفقیت هایی کسب کند.

قبول دارید کار گیل نووی در تیم ملی سخت است؟

با شرایطی که در جام جهانی داشتیم کار برای قلعه نویی سخت است اما به نوعی باید خوشحال باشیم که با بدبختی که داشتیم از شر او خلاص شویم. جایی خواندم که گفتند چطور در جام جهانی نظم داشتیم، آنهایی که این حرف ها را می زنند از فوتبال چیزی نمی فهمند، اما شاید می خواهند خودشان را تبرئه کنند.

خیلی از کارشناسان می گویند جای خیلی از بازیکنان مثل کایدی و رضاوند در تیم ملی خالی است؟

حالا نمی توان کادر فنی تیم ملی را مقصر دانست اما باید قبول کنیم که گیل نووی فوتبال ایران را به خوبی می شناسد و در این مرحله نیاز به کمک دارد.

بازیکنان استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان در تمرین شرکت نکردند؟

من کاری به اعتصاب بازیکنان ندارم، اما برای کسی که بگوید حرف من به نفع خودم است و به نفع تیم نیست، پاداش می دهم. چند وقت پیش با یکی از هواداران در مترو دعوام شد و در نهایت او مطمئن شد که حرف من درست است، حتی گفت چرا، سه ماه دیگر می فهمیم چه می گویید.

دیدگاهتان را بنویسید