پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی را غسل و مسح کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی را غسل و مسح کرد

وحید کلیچ در واکنش به قرارداد 40 میلیارد تومانی سرمربی و خرید بازیکنان میلیاردی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر انتقاد کرد و گفت: 40 میلیارد تومانی که به یک مربی می دهند از کجا می آید؟ این مربی چه تاکتیک جدیدی در نظر گرفته که با تاکتیک های برانکو برای پرسپولیس پیش برود، جدا از اینکه پرسپولیسی ها محتاطانه و عقب مانده فوتبال بازی می کنند؟ بهترین بازیکنان جهان را جمع کنید، اما اگر فوتبال محتاطانه باشد، باز هم کارساز نیست.

وی افزود: پولی که برای خرید بازیکن به پرسپولیس می رسد از کجا می آید؟ فحش دادن به من اشکالی ندارد اما من حقیقت را می گویم.

چون گل محمدی هر هفته قهر می کرد با او قرارداد 40 میلیاردی بستند؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه سهام باشگاه پرسپولیس به درد خریداران نمی خورد، گفت: مردم با پول بازیکن خریدند و معلوم نیست این سهام چه سودی برای خریدارانش دارد؟ مردم هم اعتراضی ندارند. برند پرسپولیس فقط مختص سرمربی، کادرفنی و بازیکنان این فصل و فصل آینده نیست. اگر قرار باشد برند باشگاه بزرگ پرسپولیس برای رهبری فعلی باشگاه باشد، سنگ تمام نمی شود.

کلیچ درباره قرارداد 40 میلیارد تومانی یحیی گل محمدی گفت: این مربی دو زرده به پرسپولیس می دهد؟ کاری که گل محمدی برای پرسپولیس کرد این بود که الان باید قراردادش چند صد برابر می شد. فقط به خاطر اینکه هفته ای یک بار عصبانی بود با او قرارداد 40 میلیارد دلاری امضا کردند.

از زمانی که بیرانوند به پرسپولیس آمد، تبدیل به یک شاخ مجازی شد

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه در جلسات پیشکسوتان این باشگاه دعوت نشدم، گفت: همه پیشکسوتان پرسپولیس در جلسات دعوت هستند اما من را دعوت نمی کنند. من با آنها کاری ندارم و طرفدار آن هستم. برای سربلندی و موفقیت پرسپولیس تلاش می کنم و حقیقت را می گویم.

کلیچ در خصوص عملکرد علیرضا بیرانوند گفت: از زمانی که بیرانوند به پرسپولیس آمد در فضای مجازی به شاخ تبدیل شد. دروازه بان تیم ملی که این گونه رفتار نمی کند و با ادامه این رفتار جایگاه خود را در تیم ملی از دست می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید