پیشکسوت خط و نشان پرسپولیس برای استقلال و سپاهان

پیشکسوت خط و نشان پرسپولیس برای استقلال و سپاهان

پرسپولیس پس از شکست تلخ مقابل هواداران در جام حذفی عملکرد درخشانی داشت و سپاهان را در اصفهان حذف کرد. اهالی فوتبال به خوبی به خاطر دارند که تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار روز اول هفته بیست و هفتم لیگ هفتم مقابل استقلال اهواز شکست سنگینی را متحمل شد.

در پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و استقلال اهواز در رختکن تیم پرسپولیس درگیری رخ داد. در پایان بازی از ورود خبرنگاران به رختکن پرسپولیس جلوگیری شد، صدای درگیری در رختکن پرسپولیس به گوش رسید و…

یکی از بازیکنان پرسپولیس در این فصل عباس آقایی است، هافبک تاثیرگذار پرسپولیس در لیگ هفتم در خصوص این دیدار گفت: روز عجیبی بود و باور نمی کردیم 4 گل از استقلال اهواز بگیریم. روح الله بیژنی، مصطفی بیژنی، رضا طاهری و محمد عفیق گل های برتر استقلال اهواز را به ثمر رساندند و فرزاد آشوبی تک گل تیم ما را به ثمر رساند. شرایط خاصی بود و سر و صدای زیادی در رختکن ما وجود داشت.

وی ادامه داد: بعد از این شکست تیم ما متحدتر شد و با هدایت آقای حبیب کاشانی پرسپولیس به سمت قهرمانی حرکت کرد. حتی خوب یادم هست که آقای افشین قطبی سرمربی تیم در مصاحبه بعد از بازی ناراحت شد و گفت من نمی دانم با این تیم چه کنم. با این حال این باخت تلخ به موقع به تیم ما ضربه زد تا جهشی بالاتر برای قهرمانی داشته باشیم. از آن زمان همه با هم عهد کردیم که قهرمان شویم و در نهایت در هفته آخر و در این دیدار تاریخی مقابل سپاهان اصفهان به آنچه شایسته بودیم رسیدیم.

هافبک سابق پرسپولیس ضمن مقایسه این دیدار با دیدار اخیر پرسپولیس مقابل هواداران، یادآور شد: فکر می کنم باخت تلخ مقابل هواداران هم چیزی بود که آتش پرسپولیس را برانگیخت. با دیدن نمایش فوق العاده بچه ها مقابل سپاهان یاد لیگ هفتم و خودم افتادم که 4 گل به استقلال اهواز خوردیم اما بعد با روحیه مصمم تری لیگ را ادامه دادیم. حالا پرسپولیس هم نشان داد که از رویارویی با هواداران درس گرفته و با تمرکز و جنگندگی بیشتری مقابل سپاهان در اصفهان صف آرایی کرد. پرسپولیس مستحق برد بود و در نهایت به چیزی که می خواست رسید.

عباس آقایی در پایان به دیدار هفته بیست و یکم استقلال و سپاهان حریف اصلی پرسپولیس اشاره کرد و گفت: دیدار استقلال و سپاهان از اصفهان در قائم شهر و اراک بسیار سخت خواهد بود. احساس می کنم این دو تیم مقابل نساجی مازندران و آلومینیوم اراک امتیاز می گیرند و این به نفع پرسپولیس است. پرسپولیس واقعا تیم بهتری نسبت به قبل شده است و می تواند مانند لیگ هفتم قهرمان لیگ بیست و دوم شود.

دیدگاهتان را بنویسید