پیشگیری آموزش محور مهم ترین نوع پیشگیری برای دانش آموزان است

ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781540

نعیمی با بیان اینکه آسیب های پنهان و نهفته شهر باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: آموزش پیشگیری آموزش محور مهمترین نوع پیشگیری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمد نعیمی نژاد معاون دادستان کل و انقلاب مرکز استان یزد صبح امروز در افتتاحیه سلسله بیانیه ها گفت: بدنسازان و آموزش و پرورش به عنوان امن ترین، ایمن ترین و محبوب ترین قشری که با دانش آموزان و دانش آموزان در ارتباط هستند. خانواده ها.

وی افزود: در این ارتباط ستادی توسط رئیس و دادستان انقلاب مرکز استان با حضور مدیر ارشد آموزش و پرورش و رئیس شورای رضایتمندی و پیشگیری از آسیب های دانش آموزان شهرداری تشکیل شد.

نعیمی نژاد گفت: کارگروه تخصصی در این ستاد تشکیل شد و پس از بحث و تبادل نظر با نخبگان و صاحب نظران، 11 جلسه با موضوعات: مدیران مدارس و حمایت از قربانیان جرائم اخلاقی، تاثیر فضای مجازی بر نوجوانان برگزار شد. گرایش به جرایم غیراخلاقی.»، بازی های آنلاین و تأثیر آن بر آسیب های اجتماعی، اعتیاد مجازی با محوریت پورنوگرافی، مدیریت فضای مجازی، مهارت های مشاوره ای پیشرفته برای جرایم ناپسند، مهارت های ارتباطی و حل تعارض مشکلات جنسی در خانواده، مهارت های فرزندپروری و تعریف شده آموزش جنسی، کاهش آسیب های طلاق، مهارت های ارتباطی مؤثر، نشاط تحصیلی، خودکارآمدی و هویت نوجوان.

وی افزود: این سلسله نشست های مدیران مدارس، اولیا، دانش آموزان، معلمان و مشاوران تا پایان سال به صورت مستمر برگزار می شود.

معاون دادستان و انقلاب مرکز استان گفت: تاکید ویژه در این طرح بر آسیب های مغایر با اخلاق یا به عبارتی آسیب هایی است که تاکنون بیان و تبیین نشده است و به همین دلیل طرح را بیان می نامند. (بیان آسیب پنهان).

نعیمی نژاد گفت: تجربه خوب مرکز حمایت از آسیب دیدگان زنان و کودکان در فضای مجازی در حل و فصل دوستانه و غیررسمی مسائل، انگیزه ای برای دادستانی بود تا با اتخاذ چنین تصمیمی، آسیب های پنهانی را به مردم وارد کند. دانشجو. ■ منطقه.”

وی با اشاره به حساسیت کار در حوزه دانش آموزان افزود: استفاده از اساتید برجسته، حفظ محرمانه بودن اطلاعات و …. از جمله عناصری است که در این پروژه مورد توجه جدی قرار گرفته است.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید