پیشگیری از رسالت های مهم دستگاه های مسئول در زمینه کنترل مواد مخدر است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; بهنام نظری معاون سیاسی، اجتماعی و سیاسی استانداری مرکزی امروز در جلسه شورای هماهنگی امور مواد مخدر استان مرکزی گفت: آمارها در این زمینه نگران کننده است.

نظری گفت: مبارزه با مواد مخدر عزم ملی می خواهد و باید هدفمند و با تعامل و هم افزایی سایر دستگاه های مسئول انجام شود و رویکرد باید پیشگیری و مقابله جدی باشد.

وی با تاکید بر اینکه پیشگیری از رسالت مهم دستگاه های مسئول در حوزه مواد مخدر است، ادامه داد: اقدامات فرهنگی و زیرساختی باید به موقع انجام شود. خوشبختانه استان مرکزی در زمینه مبارزه با مواد مخدر عملکرد درخشانی دارد. این استان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و تمام نیروها و توانمندی ها در این زمینه بسیج شده است.

نماینده سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: استان مرکزی از فرصت های بسیار خوبی در حوزه گردشگری برخوردار است و می تواند ارزآوری داشته باشد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود چرا که متاسفانه برخی معتادان هویت جامعه و فرهنگی را تخریب می کنند. اصیل شهر. مانع تخریب هویت اصیل و دینی شهر می شود.

نظری با تاکید بر اینکه مردمی سازی مبارزه با مواد مخدر رویکرد اصلی است و باید از همه فرصت های انسانی در این راستا استفاده شود، تصریح کرد: قطعا با تقویت و تعامل کامل آینده بسیار خوبی برای ریشه کنی معضل مواد مخدر متصور است.

وی یادآور شد: اگر بتوانیم رویکرد اشتغالزایی برای بهبودی معتادان را فعال کنیم قطعا آثار و برکات آن را خواهیم دید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: با پیگیری ها و حمایت های دولت سیزدهم در استان مرکزی، قرارگاه ماده 16 در اراک برای پوشش معتادان جهادگر به نتیجه مطلوب رسیده است و امیدواریم شاهد اقدامات موثری باشیم. در این مورد.”

نظری خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و راه اندازی تمامی امکانات دستگاه ها برای ادامه فعالیت کمپ ماده 16 در اراک ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید