پیش بینی بارش باران و برف از عصر فردا در تهران

پیش بینی بارش باران و برف از عصر فردا در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، هوای این استان از اواخر روز دوشنبه (17 بهمن) کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم و بارش باران و برف در تهران پیش بینی می شود.

با بررسی نقشه های هواشناسی، تصاویر ماهواره ای و خروجی مدل های پیش بینی عددی، وضعیت آب و هوای استان تهران طی چند ساعت کمی ابری تا نیمه ابری با وزش باد ملایم تا پنج روز آینده پیش بینی می شود.

برای امروز و فردا (16 و 17 بهمن) در صورت عدم کنترل منابع آلاینده های جوی به دلیل عدم وزش باد قابل توجه، ریزگرد دور از انتظار نخواهد بود.

با ورود سامانه جدید بارشی از اواخر وقت دوشنبه (17 بهمن ماه) تا پایان هفته، با فعالیت دوره ای سامانه بارشی، افزایش ابری و تا ساعاتی دیگر در نیمه شمالی بارش برف و باران خواهد بود. استان، برف در ارتفاعات، برف و در نقاطی کولاک همراه با مه

بیشتر باران در اواخر دوشنبه و تا سه شنبه (18 باخمن) در نیمه مرکزی و جنوبی به صورت باران، گاهی رعد و برق و در روز پنجشنبه (20 باخمان) به صورت برف و باران خواهد بود.

وزش باد شدید در نواحی شرقی و ارتفاعات امروز و اواخر وقت سه شنبه و چهارشنبه تا بامداد پنجشنبه در سراسر استان به ویژه در نواحی جنوبی و غربی استان پیش بینی می شود.

افزایش نسبی دما تا روز سه شنبه در انتظارمان است و سپس کاهش تدریجی دما تا پایان هفته پیش بینی می شود.

آسمان تهران فردا (17 بهمن) نیمه ابری تا ابری همراه با مه صبحگاهی با حداقل دمای 4 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و سه شنبه (18 بهمن) نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران در ساعات منفرد و وزش باد در ساعت شب با حداقل دمای 3 و حداکثر. دمای هوا 11 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

طی 24 ساعت گذشته ایستگاه فیروزکوه با حداقل دمای 18- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

دیدگاهتان را بنویسید