پیوند مهارتی دانشگاه پیام نور با آموزشکده های فنی و حرفه ای مانه و سملقان

ساعت: 09:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790755

مدیر فنی و حرفه ای مانه و سملقان گزارش می دهد;

شهاب الدین امیدیان از انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: این تفاهم نامه به منظور آموزش، آماده سازی و ارتقای مهارت ها و اجرای طرح ملی ارتقای شایستگی دانشجویان و فارغ التحصیلان با رویکرد بازارمحور در راستای تحقق بخشیدن به حوزه های علمیه منعقد شد. نیاز به نیروی کار متخصص و کارآمد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهاب الدین امیدیان سرپرست فنی و حرفه ای مانه و سملقان در گفت و گو با خبرنگار عصرترک از مانه و سملقان از انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: این تفاهم نامه برای آموزش، آمادگی و ارتقای مهارت است. و اجرای طرح ملی ارتقای شایستگی های دانشجویان و فارغ التحصیلان با رویکرد تامین نیاز بازار کار شهرستان از نیروی کار متخصص و کارآمد به پایان رسید.

امیدیان توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی برای تامین نیازهای شهرستان به نیروی انسانی کارآمد با تجربه فنی، مهارتی و حرفه ای را از اهداف این تفاهم نامه می داند.

وی افزود: نیازسنجی، تدوین و بازنگری استانداردهای حرفه‌آموزی و توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و صلاحیتی با استفاده از ظرفیت و پتانسیل کشورها برای تقویت شایستگی‌های عمومی، تخصصی و فنی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است. “

وی همچنین در زمینه تهیه اطلس کار، بررسی استانداردهای آموزشی، پیگیری صدور مجوز برای تاسیس مرکز tmc، انجام تحقیقات و ارائه مشاوره استخدامی از جمله مسئولیت های مرکز آموزش فنی و حرفه ای همکاری می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید