پیچیده ترین توطئه تاریخ در 9 ژانویه 2008 خنثی شد / امنیت ایران را تضعیف کنید، امنیت شما را زیر پا می گذاریم


ساعت: 12:32
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920607

ابراهیم عزیزی گفت: مردم ایران در 18 آذر با تکیه بر اصول، آرمان ها و اعتقادات خود پیچیده ترین قیام تاریخ را خنثی کردند و با تکیه بر بصیرت، وحدت، وحدت و اطاعت از ارباب و رهبر خود این روز را به یوم الله تبدیل کردند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی امروز پیش از ظهر در مراسم گرامیداشت 18 آذرماه در شهرکرد با اشاره به اتفاقات اخیر، دلایل، عوامل و خباثت های دشمنان گفت: 18 آذر امروز. مردم این استان این دوران را مشخص می کنند. دور هم جمع شدند. یقینا حماسه عاشورای ایرانیان بر افتخارات مردم آگاه، بصیر و دشمن ورق زرین افزود.

وی افزود: اولین نکته قابل تأمل این است که اگر این واقعه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد به این دلیل است که برگرفته از حماسه عاشورا است. 18 آذر نماد استقلال، بصیرت و روشنفکری مردمی است که ذره ای برای آرمان های انقلاب دریغ نمی کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی ادامه داد: 18 آذرماه مردم رشید عزیز، مومن، فداکار و همراه با ولی امر خود با فریاد بلند اعلام کردند که اگر می خواهند با آن مبارزه کنند. متعصبان جهان، مستبدان، مردم سلطه گر و غیره. ارزش‌ها و آرمان‌های آن‌ها با کل جهانشان مخالفت خواهد کرد.

عزیزی تصریح کرد: مردم ایران در 18 آذر با تکیه بر اصول، آرمان ها و اعتقادات خود پیچیده ترین قیام تاریخ را خنثی کردند و با تکیه بر بصیرت، وحدت، وحدت و اطاعت از مولا و رهبر خود این روز را به یوم الله تبدیل کردند.

وی خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که نهمین روز خشم و اقتدار ملت خشم مقدسی بر همه بدخواهان ملت ایران است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی افزود: 18 آذر اگرچه شورشی بزرگ را خنثی کرد، اما تجدید وفاداری به رهبر و آرمان های انقلاب بود، این روز به یک فرهنگ تبدیل شده است.

عزیزی تصریح کرد: نباید فکر کنیم این روزها مشکلات اجتماعی و اقتصادی فراموش شده است، این مسائل باید توسط مسئولان پیگیری و حل شود.

وی تاکید کرد: ملت غیور ایران با حادثه 18 دی نشان داد که در کنار مستکبران جهان ایستاده و در جبهه جنگ نرم می جنگد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی افزود: برخی از افراد مشکوک به تقلب در انتخابات می خواستند رفراندوم برگزار کنند اما این افراد بودند که با حضور خود به نفع انقلاب اسلامی تصمیم به این همه پرسی گرفتند.

عزیزی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وقایع و حوادث اخیر گفت: آشوب های خیابانی اخیر باید جنگ مهمتری را به وجود می آورد. جنگ ترکیبی یا ادراکی که شامل مذهبی، سیاسی و غیره می شود، این جنگ به بهانه اجباری بودن حجاب است.

وی افزود: جنگ ترکیبی علیه ملت ایران با حذف ارز ترجیحی و تنش آبی آغاز شد که با شکست مواجه شد اما با مرگ دختری در تهران و فرقه های مختلف در شهرهایی مانند تهران، شیراز، مشهد تشدید شد. و غیره یک فیگور ساختند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران در حوادث اخیر ثابت کرده اند که از حوادث 18 دی درس گرفته اند و ثابت کرده اند که هرگز در مکتب انقلاب اسلامی منفعل نخواهند بود. و اجازه تجزیه ایران را نخواهد داد.

عزیزی تصریح کرد: این پیامی است از سوی ملت ایران به همه حاکمان، به ویژه به پرچمدار حکومت که آمریکای جنایتکار است. که با واسطه به ایران ارسال شده است نشان از ترس این کشورهاست.

وی خاطرنشان کرد: ملت روشن فکر ایران حتی با مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری که امیدواریم به زودی حل شود و مردم به ساحل آرامش برسند، آرامش را از شما خواهند گرفت.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی افزود: ملت ایران با بزرگانی چون شهدای هشت سال دفاع مقدس، سرداران بزرگواری چون شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس هم پیمان است. ، و غیره. .، برای از بین بردن استکبار.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید