پیکان به دنبال توافق با باشگاه های اروپایی است

امیر اتابش، مدیرعامل پیکان به مناسبت آغاز سال جدید، آدرس تصویری خود را منتشر کرد. وی در صحبت های خود به موضوعات مهمی که در برنامه های باشگاه پیکان قرار دارد پرداخت.
اتابش با تبریک سال نو گفت: این روز را به مردم شریف ایران، ورزشکاران، ورزش دوستان، خانواده بزرگ ایران هوردو و ورزشکارانی که در سال 1400 برای مجموعه ورزشی ایران هودو تلاش فراوان کردند، تبریک می گویم. امیدوارم قدردان زحمات شما ورزشکاران باشیم.
وی ادامه داد: ویروس کرونا در سال های اخیر شدیدترین محدودیت ها را در جامعه ورزش ایجاد کرده است و امیدوارم در سال 1401 با رفع این محدودیت ها، این ورزش جان تازه ای بگیرد و شاهد حضور ورزش دوستان در ورزشگاه ها باشیم. گروه ایران خودرو به امید سالی جدید موفقیت او را در کنار هوادارانش جشن بگیرد.
مدیرعامل پیکان افزود: چشم انداز این باشگاه در سال 1401 ایجاد زیرساخت ها و توسعه ورزش اجتماعی و کارگری بود. ورزش کارگری خودرو ایران همواره شاهد جوایز بسیاری بوده است که امیدواریم امسال نیز این جوایز ماندگار تکرار شود. شعار باشگاه فرهنگی ورزشی «پیکان» در سال جدید ایجاد زیرساخت مناسب برای پرورش استعدادهای ورزشی است و برای تحقق این امر باید فضاهای ورزشی از وضعیت بهتری برخوردار باشد.
اتابخش با اشاره به گسترش همکاری های پیکان تاکید کرد: ایجاد آکادمی های فعال مرتبط با باشگاه های بزرگ دنیا در رشته های مختلف مانند فوتبال و والیبال یکی از برنامه های ما است و امیدواریم بتوانیم با مشارکت خواهران و یا خواهران محصولات آکادمیک تولید کنیم. شرکت‌های مشترک با باشگاه‌های بزرگ دنیا در زمینه‌های مختلف «برای ارائه بهتر به جامعه ورزش ایران.
وی در پایان افزود: همانطور که از تمامی کسانی که سال گذشته دلسوزانه ما را یاری کردند، قدردانی می کنیم، فرا رسیدن نوروز باستانی را به خانواده بزرگ صنعت ایران، مربیان و ورزشکاران و قهرمان کشورمان تبریک می گوییم و برای تک تک این عزیزان از خداوند متعال مسئلت داریم. برای شما آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید