پیکان ها مقابل پرسپولیس متحد شدند

پیکان ها مقابل پرسپولیس متحد شدند

آخرین تمرین تیم فوتبال پیکان برای دیدار مقابل پرسپولیس از هفته بیست و پنجم لیگ برتر شب گذشته (سه شنبه) در ورزشگاه ایران هودرو برگزار شد. اتفاق ویژه این تمرین حضور امیر اتابش مدیرعامل باشگاه بود.

اتابش قبل از شروع تمرین در سالن آمفی تئاتر باشگاه پیکان در جمع کادرفنی و بازیکنان حاضر شد و دقایقی با آنها به گفتگو پرداخت.
مدیرعامل باشگاه پیکان با تبریک عید سعید فطر و آرزوی موفقیت برای اعضای تیم در دیدار سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس گفت: فوتبالی که در ماه های اخیر ارائه کرده اید مورد استقبال اهالی فوتبال قرار گرفته است. این ارائه حاصل ماه ها تلاش و توجه دقیق به فرمایشات کارکنان به ویژه جناب آقای حسینی است. از شما می‌خواهم با وضعیت خوب همیشگی‌تان مقابل پرسپولیس ظاهر شوید و عملکردتان را ادامه دهید.»

اتابش افزود: اتحاد و همبستگی رمز موفقیت پیکان است. امروز باشگاه پیکان با قدرت جوانی و همدلی خود توانست در تمامی رشته های ورزشی بدرخشد. لطفا سعی کنید در بازی فردا رضایت هزاران کارگر صادق و زحمتکش ایران خودرو را جلب کنید. «چون چشم آنها به پاهای مورد علاقه شماست و با موفقیت شما قطعا لبخند رضایت بر لبانشان خواهد آمد.

محتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در این دیدار با تشکر از زحمات اتابش گفت: زحماتی که مدیریت باشگاه در این مدت انجام داده بر هیچکس پوشیده نیست. فکر می کنم همه از حضور در تیم احساس خوبی دارند و این مهمترین چیز است. بازیکنان تیم فوتبال پیکان برادران کوچکتر ما هستند و مدیریت باشگاه و قطعا از هر لحاظ برای پیشرفت تلاش خواهیم کرد.
در پایان این دیدار اعضای تیم فوتبال پیکان متحد شدند تا تمام تلاش خود را برای موفقیت در دیدار مقابل پرسپولیس انجام دهند. مدیرعامل باشگاه همچنین با حضور در محل تمرین تیم فوتبال پیکان به تماشای عملکرد بازیکنان نشست.

دیدگاهتان را بنویسید