پیگرد فراکسیون ورزش برای خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس ادامه دارد/ ورود دو باشگاه به سامانه بورس قطعی است.


ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810959

اسماعیل حسین زهی از ادامه پیگرد فراکسیون ورزش مجلس برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: خوشبختانه سازمان های بورس و خصوصی سازی برندهای باشگاه های استقلال و پرسپولیس را در سامانه بورس به ثبت رسانده اند.
وی افزود: در لایحه 1401 در تلاش بودیم تا موضوع خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مطرح کنیم اما با توجه به اینکه دولت به دنبال این موضوع است و قانون هم شده است، امیدواریم شاهد ورود این باشگاه ها به بورس باشیم. در اسرع وقت.”
حسین زهی خاطرنشان کرد: در خصوص خصوصی سازی دو باشگاه مذکور اقدامات قانونی انجام شده، برندها توسط سازمان های خصوصی سازی و بورس شناسایی و اعلام شده است.
وی گفت: بعید می دانم مانع خاصی وجود داشته باشد و قطعا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وارد بورس خواهند شد و هواداران و پیشکسوتان می توانند سهامدار شوند.
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس تصمیم سازمان بورس، شرایطی فراهم می شود تا پیشکسوتان و هواداران این دو باشگاه بخشی از سهام را خریداری کرده و مالک اصلی شوند. از این دو باشگاه.”
حسین زهی گفت: شرایط واگذاری سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس و افرادی که سهامدار شوند مشخص شد.
وی با بیان اینکه زمان واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی مشخص نیست، ادامه داد: پیگیری‌ها از سوی فراکسیون ورزش مجلس ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید