پیگیری لایحه تعدیل دائم حقوق معلمان بازنشسته

پیگیری لایحه تعدیل دائم حقوق معلمان بازنشسته
به نام خدا

خدمت تک تک بازنشستگان عزیز در سراسر ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم

همانند شما مستمری بگیران عزیز کشور با همت یک گروه 15 نفره و با مساعدت و حمایت رئیس وقت سازمان برنامه و بودجه و بر اساس ماده 30 قانون برنامه ششم توسعه و تصویب هیأت وزیران 10 مهر 1378. در نیمه دوم سال 1378 90 درصد از حقوق و پاداش های کسر شده در دوران بازنشستگی برای کارکنان هر دو گروه و رده محقق شد.

پس از موفقیت چشمگیر کار گروهی 31 نفره، پیش نویس قانون پایداری مناسب سازی توسط این کارگروه و پس از انجام بحث های کارشناسی و حمایت سازمان های برنامه، بودجه، اداری و کارگری کشور تهیه و تصحیح شد. در ابتدای تابستان سال جاری پس از تصویب هیات وزیران تقدیم مجلس محترم شورای اسلامی شد در قانون بودجه سال 1401 باید اعتبار مناسبی برای اجرای آن لحاظ شود. زمینه بررسی و تصویب آن را در مجلس می دهند

اما اخیراً یکی از دوستان بازنشسته در جریان انتشار ویس در گروه های مجازی مدعی شده بود که حدود 12.5 میلیارد تومان در کمیسیون آموزش مجلس برای رتبه بندی و مقایسه معلمان بازنشسته که معمولاً 31 نفر است، تصویب شده است. و صحت ادعای آنها کاملاً ناشناخته است.

گروه 31 نفره پیگیری مطالبات صنفی که متعلق به کلیه مستمری بگیران کشور می باشد مانند گذشته و با حمایت کلیه دوستان محترم بازنشسته تمام تلاش خود را برای پیگیری لایحه اصلاح دائم در مجلس محترم به کار خواهند گرفت. . در صورت مثمر ثمر بودن پیگیری ها، اطلاعات لازم به موقع توسط کارگروهی 31 نفره در خصوص درخواست بازنشستگان کشور از کانال های شناخته شده اقشار مختلف بازنشستگان و فرهنگیان کشور امضا خواهد شد.

با تشکر
کارگروه 31 نفره پیگیری مطالبات بازنشستگان

دیدگاهتان را بنویسید