پیگیری مسئولان کرمانشاه برای افزایش پروازهای فرودگاه کرمانشاه/ رسیدگی به حادثه پس از وقوع


ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897394

پس از انتقادات شدید مدیرکل فرودگاه کرمانشاه پس از کاهش چشمگیر پروازهای فرودگاه اشرفی اصفهانی، شاهد افزایش تعداد پروازهای این فرودگاه در ایام اربعین هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، از ابتدای سال جاری تاکنون مردم شهید پرور کرمانشاه علاوه بر مشکلات اقتصادی و اجتماعی با مشکل کاهش چشمگیر پروازها در فرودگاه کرمانشاه نیز مواجه شده اند تا جایی که لازم بوده است. برای رزرو بلیط هواپیما از دو هفته قبل

تداوم شرایط فوق موجب انتقاد جدی از عملکرد مدیرکل فرودگاه کرمانشاه شد که خوشبختانه با توجه به بازگشایی پایانه مرزی خسروی به عنوان گیت ورودی و خروجی تردد زائران شاهد افزایش تعداد پروازها و حتی راه اندازی پروازهای نجف-کرمانشاه.

فارغ از اینکه چرا مسئولان کرمانشاه باید برای انجام وظایف محوله عجله کنند، امیدواریم این تلاش ها برای افزایش تعداد پروازهای فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاهی ادامه داشته باشد و مردم بعد از اربعین از خدمات به موقع و قابل قبول فرودگاهی بهره مند شوند.


18dd8ad1 2f2e 4d03 a64c 6fe45f06e4cd خبر خاکستری


راه اندازی 106 پرواز اضطراری در فرودگاه کرمانشاه در ایام اربعین

مجتبی بیاتی در گفتگو با خبرنگار مرصاد گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین روزانه به طور متوسط ​​106 پرواز اضافی در فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه انجام می شود.

وی افزود: از 18 شهریور تاکنون 52 پرواز اضطراری در مسیر نجف – کرمانشاه و برگشت به فرودگاه اشرفی اصفهانی برقرار شده است.

بیاتی تصریح کرد: پروازهای کرمانشاه به نجف توسط شرکت های هواپیمایی پویا و آسمان انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین از 17 شهریور ماه 18 پرواز اضطراری در مسیر تهران به کرمانشاه و برگشت در فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه برقرار شده است.

به گفته بیاتی، از هشتم ماه جاری تاکنون 36 پرواز بین کرمانشاه – کرمانشاه مشهد توسط شرکت هواپیمایی ورش برقرار شده است.

وی افزود: امروز 22 شهریور اولین پرواز آساجت در مسیر تهران به کرمانشاه در فرودگاه شهید اشرفی به زمین نشست.

بیاتی از تلاش استاندار برای ردیابی پرواز مذکور خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد پروازهای منظم این شرکت در مسیر تهران به کرمانشاه و برگشت باشیم.

به گزارش مرصاد نیوز، نقش فرودگاه و به ویژه افزودن مقاصد جدید پروازی در توسعه استان ها بر هیچکس پوشیده نیست، امیدواریم در استان کرمانشاه که همیشه محروم بوده است، بازگشایی هواپیما مرز خسروی و افزایش پروازهای اضطراری در آینده نزدیک منشأ خیر و برکت خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید