پیگیری مشکلات کودکان کار در شورای اجتماعی شهر تهران / پایتخت عاری از مواد مخدر در آینده ای نه چندان دور اجرایی می شود


زمان: 00:02
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879400

استاندار تهران گفت: جلسات متعددی در خصوص مشکلات معتادان متجاهر برگزار شده و همه حل شده و الحمدلله کار به خوبی پیش می رود. حتی در چند ماه اخیر شاهد بوده ایم که تعداد زیادی از معتادان متجاهر توسط تهران گرد هم آمده اند.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن منصوری استاندار تهران در حاشیه مراسم جشن امداد و نجات و حفاری فاز دوم مرکز توانبخشی شهید زیادیان سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با تشریح مشکلات معتادان متجاهر در شهر تهران، گفت: در حال حاضر در استان تهران به دلیل مشکلات و معضلاتی که در این مرکز وجود دارد، در حال انجام است. اجماع همه مسئولان وجود دارد و آن این است که می توانیم چهره شهر تهران را از معتادان پاک کنیم، این برای ما یک معضل فرهنگی، اجتماعی و امنیتی است زیرا وقتی یک معتاد در سطح شهری متأسفانه می بینیم که برخی از این افراد مرتکب سرقت های خرد می شوند و یا گاهی اوقات برخورد می شود و به همین دلیل باعث ایجاد ناامنی برای افراد می شود.

استاندار تهران گفت: جلسات متعددی در خصوص مشکلات معتادان متجاهر برگزار شده و همه حل شده و الحمدلله کار به خوبی پیش می رود. حتی در چند ماه اخیر شاهد بوده ایم که تعداد زیادی از معتادان متجاهر توسط تهران گرد هم آمده اند.»

وی افزود: طرح فاز دوم را نیز داریم که امروز در فاز دوم کانون شهید زیادیان حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در حال اجراست. من فکر می کنم شهردار تهران درست است که تا پایان سال در تهران نباید معتادان متجاهر باشند و به فضل الهی شهرداری، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی و همه ارکان اقدامات متقابل دارویی موجود خدای ناکرده به هدف می رسیم و برنامه ریزی کاملا جدی است البته به دلیل مشکلاتی که در بحث برنامه و بودجه وجود دارد کمی عقب هستیم اما در آینده نزدیک شاهد تهران عاری از مواد مخدر خواهیم بود. معتادان

محسن منصوری در پاسخ به سوال خبرنگار تهران پرس در خصوص برنامه های استانداری تهران برای کودکان کار گفت: در مورد کودکان کار چند موضوع باید به صورت موازی بررسی شود. مسائل معتادان متجاهر، کودکان کار و تکدی گری نیز از همین دست است و در جلسات شورای اجتماعی به صورت جداگانه به بحث می پردازیم که هر کدام از این توجیهات فلسفه و راه حل خاص خود را دارند. در واقع راه حل هر یک از این مسائل متفاوت است، اما این موارد معدودی است که با تصویر شهر مطرح شده است و برخی از آنها حتی در ظاهر گاهی متکدیان بد قیافه و معتاد هستند. مردم و ما این سوالات را در یک بسته دنبال می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید