پیگیری موضوع رتبه بندی معلمان برای جلوگیری از محرومیت معلمان

پیگیری موضوع رتبه بندی معلمان برای جلوگیری از محرومیت معلمان

سلمان محمدی صبح سه شنبه در مراسم هفته تعلیم و تربیت اسلامی که با حضور مدیران آموزش و پرورش کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اقدامات در راستای برگزاری همایش ها، تاثیرگذاری مناسب و به دور از آن کلیشه در آموزش و پرورش است.

وی افزود: سند اصلی تحول نقش آموزش و پرورش است و همه باید بر اساس این سند جلو برویم. در این سند، موضوعات آموزشی دانش آموزان باید به گونه ای آموزش داده شود که به زندگی خوب دست یابند و زمینه ساز ظهور اما عصر شوند. اج) بود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در سند تحول بنیادین بر آموزش چندوجهی دانش آموزان تاکید شده است، تصریح کرد: در این چارچوب هدف آموزش و رشد دانش آموزان تک بعدی نیست، بلکه زمینه رشد چندوجهی است. و دستیابی به یک زندگی خوب آنها را ایمن کنید.

محمدی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش در خدمت آموزش و پرورش است، گفت: رویکرد آموزش و پرورش در سال جاری رویکرد آموزش و مهارت آموزی است و آموزش در کنار آموزش دنبال می شود و برای این منظور باید در جهت تحقق این رویکردها گام برداشت. .

وی بیان کرد: در سال های اخیر به ویژه در دوران کرونا بیشتر دغدغه ها در خصوص آموزش کتب درسی بوده و به موضوع آموزش بسیار کم توجه شده است و امروز باید به موضوع آموزش و پرورش توجه بیشتری شود. از آن آموزش برای مربیان و معلمان مشاور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: نوآوری و ابتکار در تربیت صحیح دانش آموزان از ضروریات جامعه دانش آموزی است و تمرکز بر برخی موضوعات برای تقویت کار گروهی می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

محمدی در ادامه با تاکید بر اینکه در طرح ارزشیابی معلمان مشکلاتی وجود دارد، گفت: اجرای این طرح بدون مشکل نبوده است، اما برای جلوگیری از ضایع شدن حقوق معلمان در صدد رفع آن هستیم.

وی یادآور شد: معلمان در صورت اعتراض به نمرات می توانند اعتراض خود را در سامانه مربوطه ثبت کنند و سپس به اعتراض آنها قاطعانه رسیدگی می شود.

محمدی در پایان افزود: با توجه به وقوع و احتمال خطا در نمرات اعلام شده، پیگیری و بررسی های لازم برای رفع این خطا و اجرای حقوق معلمان در طرح نمره گذاری انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید