چالوس و هراز یک طرفه می شوند

چالوس و هراز یک طرفه می شوند

روز جدید : به گفته کارکنان مرکز مدیریت راه های کشور اعمال این محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در محیط عادی جاده ای با هماهنگی انجام شده اعمال محدودیت ها ناقص تلقی می شود. .

بر اساس آخرین اطلاعیه مرکز کنترل راه های کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 امروز چهارشنبه (21 خرداد) از مرزن آباد به سمت کرج و در صورت اعلام پلیس راهور در محل ممنوع است. ، تردد انواع وسایل نقلیه ساعت به ساعت از ساعت 16 تا 24 از کرج (میدان امیرکبیر) و اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته بعد (15 و 16 خردادماه) از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است. 24 روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

اما محدودیت تردد و تردد یک طرفه در جاده هراز فقط برای یکشنبه هفته آینده است چرا که بر اساس اعلام مرکز مدیریت راهداری، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 یکشنبه ممنوع است. ژوئن). 6) رودهن به آمل مسیر انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از آب اسک به رودهن (منطقه مشا) یک طرفه خواهد بود.

البته به گفته کارکنان مرکز مدیریت راه های کشور اعمال این محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در شرایط عادی جاده ها با هماهنگی های انجام شده اعمال محدودیت می شود. کامل در نظر گرفته شده است.

بر اساس این اطلاعیه، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه 13 خرداد) تا ساعت 6 بامداد (دوشنبه 15 خرداد) در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است اما پلیس راه. تردد و امداد و نجات موتورسیکلت ممنوع است. انجام مأموریت های لازم در مسیر مجاز تردد بلامانع خواهد بود.

محدودیت تردد خودروهای سنگین در این محورها به این صورت در نظر گرفته شده است که در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و مینی بوس از محور کرج – چالوس و بالعکس و در محور هراز تردد انجام می شود. سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز (چهارشنبه 11 ژوئن) و همچنین از ساعت 6 تا 24 در روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه (12 تا 16 ژوئن) از ساعت 12 تا 24 محور هراز ممنوع همچنین در سایر محورها از جمله تهران، محور فیروزکوه – قائم شهر، محور آستارا – اردبیل و بالعکس، محور سلفچگان – کم و محور قدیم قزوین – رشت و بالعکس محدودیت و ممنوعیت تردد برای انواع تریلر و کامیون ها در این ایام در نظر گرفته شده است. حامل های سوخت و کالاهای فاسد شدنی شامل نمی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید