چتربازان شارجه نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841710

مراسم قرعه کشی مسابقات بین المللی پاراکواندو امارات برگزار شد و در نهایت نمایندگان ایران با رقبای خود آشنا شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در مسابقات بین المللی پارا تکواندو امارات 46 تکواندوکار از 14 کشور ایران، امارات، بحرین، قزاقستان، فیلیپین، ازبکستان، عراق، تایلند، ژاپن، هند، نپال، اندونزی، مغولستان و لائوس در شارجه برگزار می شود.

مراسم قرعه کشی برگزار شد و طی آن پاراکواندوکان ایرانی با رقبای خود آشنا شدند.

بر این اساس «مهدی دتلی بیگی» ملی پوش 16 ساله کشورمان که اولین بازی خود را در رده بزرگسالان تجربه می کند، در دور اول استراحت دارد و سپس به دیدار «موهیت سینگ» از هند می رود. 16 ورزشکار در این وزن به رقابت می پردازند.

سجاد جوانباخت ملی پوش وزن 70 کیلوگرم در اولین دیدار باید با هاتری کاتریک از هند مبارزه کند و در صورت پیروزی در نیمه نهایی به مصاف نماینده ازبکستان می رود.

در وزن 47 کیلوگرم زنان مریم عبدالله پور در دور اول استراحت دارد و سپس به دیدار برنده نپال و قزاقستان می رود.

رزا ابراهیمی در وزن 57 کیلوگرم در تنها مبارزه خود به مصاف کانیکا هونکاوی از تایلند می رود. سحر قنبری در وزن 52 کیلوگرم به مصاف فریدا خان حبیبلایف از ازبکستان می رود.

هدایت تیم ملی پاراکواندو کشورمان بر عهده مرتضی سلطانی به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر به عنوان سرمربی در بخش مردان، عاطفه کشاورتس به عنوان سرمربی در بخش بانوان و زهرا حسینی به عنوان مربی تیم است.

گفتنی است مسابقات بین المللی امارات آخرین مرحله این رقابت ها برای کسب سهمیه بازی های آسیایی هانگژو است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید