چراغ سبز سرمربی تراکتورسازی برای هدایت تیم ملی ایران

چراغ سبز سرمربی تراکتورسازی برای هدایت تیم ملی ایران

پاکو هامس سرمربی تراکتورسازی اسپانیا در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد گفت: سبک بازی ما مشخص است ما بدون توجه به حریف همین سبک بازی را ارائه می دهیم و فولاد تیم خوبی است. یک مربی خوب و بهترین های لیگ در نقل و انتقالات به این تیم پیوسته اند و قطعا شاهد بازی بسیار خوبی خواهیم بود. بازی سختی در انتظار ما است.

وی ادامه داد: همیشه در میانه میدان جنگ وجود دارد و ما می خواهیم بازی در زمین فولاد انجام شود. به نظر من سبک بازی فولاد این است که در وسط خیلی خوب جمع می شوند و سریع ضدحمله می کنند. ما هم سبک بازی خودمان را خواهیم داشت تا تیم حریف مقابل دروازه ما موقعیت ایجاد نکند.

برای تبدیل شدن به تیم بزرگ باید مانند تیم کوچک باشیم

سرمربی تراکتورسازی درباره عملکرد تیمش گفت: ما ایده روشنی داریم و به بازیکنان گفتم برای تبدیل شدن به یک تیم بزرگ باید مثل یک تیم کوچک کار کنیم. بازیکنان می دانند که باید در همه چیز بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. موقعیتی که آنها در آن هستند.” من معتقدم تیم ما بدون توپ خوب کار می کند و با فشار بالا و موقعیت دفاعی خوب، هم با توپ و هم بدون توپ خوب عمل می کنیم.

در ایران مربیان زیادی هستند که می توانند تیم ملی را هدایت کنند

وی در خصوص اخبار منتشر شده از سوی نشریه اسپانیایی مبنی بر اینکه وی یکی از گزینه های هدایت تیم ملی محسوب می شود، گفت: خوشحالم که به دلیل مدت کوتاهی که در ایران هستم، شایعه حضور من روی نیمکت یک تیم ملی ایجاد شده است. با گذشت زمان متوجه شدم که نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. من هم معتقدم در حال حاضر مربیان زیادی در فوتبال ایران هستند که شایسته حضور روی نیمکت تیم ملی هستند.

هیومز درباره عملکرد باشگاه تراکتورسازی در نقل و انتقالات نیم فصل خاطرنشان کرد: باشگاه تمام تلاش خود را کرد اما چندان موفق نبود زیرا بازیکنان نمی خواستند به تراکتور بیایند یا بازیکنانی که ما می خواستیم نبودند. .

سرمربی تراکتورسازی در خصوص حضور 30 ​​درصدی تماشاگران در ورزشگاه برای دیدار مقابل فولاد گفت: بسیار خوشحالم که شاهد حضور هواداران تراکتور خواهیم بود. معتقدم فوتبال بدون تماشاگر نیست و امیدوارم در هفته های آینده شاهد حضور صددرصدی تماشاگر باشیم.

وی در مورد اینکه آیا امکان جذب بازیکن با سهمیه آزاد فیفا وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: اگر بازیکنی باشد که بتواند به تیم کمک کند، حتما او را می آورند. با این حال، فکر می‌کنم در این زمان جذب بازیکنان دشوارتر از فصل نقل و انتقالات ابتدای فصل است.

هیومز در خصوص فسخ قرارداد کاوه رضایی گفت: رضایی از تیم جدا شد و گذشته تراکتورسازی محسوب می شود و نمی خواهم در این مورد صحبت کنم.

وی اذعان داشت: در فوتبال عشق و نفرت به هم نزدیک هستند و بسته به نتیجه یک نفر را دوست خواهند داشت یا از آن متنفر می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید