چراغ سبز سرمربی سابق پرسپولیس؛ Bronco چقدر منتشر می شود؟

چراغ سبز سرمربی سابق پرسپولیس؛  Bronco چقدر منتشر می شود؟

برانکو ایوانکوویچ که پیش از این مدعی بود هرگز جایگزین هموطنش دراگان اسکوچیچ نمی شود، اکنون برای هدایت تیم ملی ایران چراغ سبز نشان داده است!

سرمربی موفق و سابق پرسپولیس که هم اکنون سرمربی تیم ملی عمان است، در این باره گفت: سرمربی تیم ملی عمان هستم. در بهمن ماه قراردادم را برای دو سال دیگر تمدید کردم، یعنی. تا سال 2024 اما در قراردادم بندی دارم که در صورت جدایی باید جریمه ای را به فدراسیون فوتبال عمان پرداخت کنم. بنابراین پیشنهاد را می پذیرم، اگر شرایط بهتری در جای دیگری پیدا کنم و پیشنهاد خوبی برسد، مشکلی برای خروج از تیم ملی عمان ندارم.»

این مصاحبه به تازگی در یکی از سایت های کرواسی منتشر شده است که شنیدیم برانکو ایوانکوویچ انگیزه های مثبتی از ایران برای قبول هدایت تیم ملی کشورمان دریافت کرده است اما…

اینکه او گفته است بندی در قراردادش دارد که به او اجازه می دهد از تیم ملی عمان جدا شود کاملا درست است. برونکو می تواند با پرداخت 600 هزار دلار به فدراسیون عمان قرارداد خود را فسخ کند و آزاد است به هر تیمی که می خواهد برود.

هر چند برانکو در پاسخ به واسطه هایی که از تهران با او تماس گرفتند گفت یک میلیون دلار برای خودش می خواهد اما شک نکنید تخفیف هم می دهد.

کروات در سال 2006 برای اولین بار در جام جهانی سرمربی تیم ملی ایران شد و حالا بدش نمی آید برای دومین بار در این تورنمنت مهم روی نیمکت تیم کشورمان بنشیند.

شاید برانکو فکر می کرد که شاید فرصتی برای تجربه دوباره جام جهانی به عنوان سرمربی پیدا نکند.

نکته مهم یا موضوع اصلی بدهی مالیاتی برانکوست. وی سال گذشته در گفت و گو با خبرزاشی اظهار داشت: 12 میلیارد بدهی مالیاتی دارم اما چند سالی است که فقط قول می دهند این بدهی پرداخت شود این مبلغ را باید باشگاه پرسپولیس پرداخت کند و من نمی دهم. دلیل کمبود این سوال را بدانید. اما اگر باشگاه پرسپولیس دوباره بخواهد قول بدهد، برای روشن شدن تکلیف به مراجع قضایی شکایت خواهم کرد. صبر من حدی دارد و باشگاه نباید از رفتار من سوء استفاده کند.

به نظر می رسد در صورت رفع این موضوع و تکلیف مالیاتی این مربی مشکلی برای بازگشت به ایران نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید