چراغ سبز نسخه پرسپولیس از استقلال است

چراغ سبز نسخه پرسپولیس از استقلال است

امید نورافکن پس از تساوی سپاهان و استقلال گفت: بازی خیلی خوبی بود و می توانستیم برنده مسابقه باشیم اما استقلال نشان داد که یک تیم شایسته قهرمانی است. امروز فهمیدم استقلال 25 هفته است که شکست نخورده و شخصیت این تیم قهرمانی است. امیدوارم هر تیمی که کار می کند و شایسته قهرمانی است به این هدف برسد.

وی با بیان اینکه حضورش در تیم استقلال انگیزه اش را برای این دیدار تحت تاثیر قرار داد گفت: در حال حاضر بازیکن سپاهان هستم و همیشه برای استقلال احترام قائل هستم و همیشه آرزوی موفقیت کرده ام. من باید با پولی که می گیرم عشقم را به تیمم نشان دهم و امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد در نهایت قهرمان شود.

مدافع سپاهان درباره چالش هایش با هواداران استقلال گفت: اصلا دنبال چالش نیستم. خدا گواه است و در خانواده ام قسم می خورم که حتی یک درصد از کارهایی که برای من انجام شد، نمی دانستم. در برنامه فوتبال نوروزی نامی آوردم و نمی دانستم چه خبر است.

نورافکن درباره عدم تاثیرگذاری در این مسابقه گفت: پست من دفاع چپ است و باید ابتدا کار دفاعی انجام دهم و اگر بتوانم در حمله شرکت کنم. تمرکزم روی دفاع بیشتر بود و امیدوارم روز به روز بهتر شویم.

وی در خصوص حضورش در تیم پرسپولیس در فصل آینده گفت: من با سپاهان قرارداد دارم و همه اینها شایعه است.

مدافع تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که هنوز تمایل به باشگاه استقلال وجود دارد، گفت: من بازیکن سپاهان هستم و نمی توان درباره برخی چیزها صحبت کرد. حرفه ای نیست که در مورد تیم قبلی ام صحبت کنم و دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم تا هواداران سپاهان از دستم ناراحت شوند، اما آیا می توانم این چیزها را فراموش کنم؟ انسان نمی تواند گذشته خود را فراموش کند.

نورافکن درباره تیم ملی و نیاز به دیدارهای تدارکاتی گفت: دیروز هم در مورد بازی های تدارکاتی صحبت کردم. آخرین بازی تیم ملی 45 روز پیش بود و از آن زمان همه پیشکسوتان فوتبال از لزوم برگزاری دیدارهای تدارکاتی صحبت می کردند. باید ببینیم برای بازی های مقدماتی چه کرده ایم و چرا نخواهیم دید کره جنوبی و ژاپن با کدام تیم ها بازی خواهند کرد. کره جنوبی در جام جهانی پیش رو با برزیل بازی می کند و با کدام تیم می خواهیم بازی کنیم؟ امیدوارم بهترین تدارکات را برای تیم ملی انجام دهند، زیرا در جام جهانی کار سختی داریم.

وی درباره حضور تیم های اروپایی در لیگ ملت ها و دلایل غیرفوتبالی برای برگزاری مسابقات تدارکاتی گفت: شرایط ما سخت تر می شود. در جام جهانی با انگلیس بازی خواهیم کرد. شما در حال تماشای لیگ برتر انگلیس هستید و به دنبال اسامی بازیکنان این کشور هستید. چگونه می خواهیم مقابل تیم های بزرگ بازی کنیم؟!

دیدگاهتان را بنویسید