چرا ارزشیابی معلمان به طور کامل اجرا نمی شود؟

چرا ارزشیابی معلمان به طور کامل اجرا نمی شود؟

حسین حقوردی نماینده شهریار، قدس و ملارد و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات شورای اسلامی در خصوص اجرای قانون ارزشیابی معلمان، اظهار داشت: رتبه بندی اجرا شده و اجرا می شود؛ در این راستا این قانون ارزشیابی معلمان را اجرا می کند. از 31 شهریور 1400 معرفی شده است، اما تعداد ارزیاب ها برای آپلود اطلاعات همتا محدود است.

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات مدیران مدارس به دلیل حجم زیاد نمی توانند پرونده همکاران خود را ارزیابی و نظر خود را ثبت کنند، افزود: آموزش و پرورش شامل و پرداخت افزایش حقوق رتبه اول یا تحصیل معلمان می باشد. پنج رتبه از همکاران جهت تعیین و واریز رتبه های بعدی و روزهای مشخص شده پس از اختلاف رتبه.

یکی از اعضای کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به واریز مبلغ 9 تا 13 میلیون به حساب معلمان در مرحله اول، گفت: معلمان مهرآفرین نیز با مصوبه کمیسیون مشکل خود را حل کرده اند و این همکاران نیز باید باشند. نگران.”

یکی از اعضای کمیسیون آموزش و پژوهش تصریح کرد: از بحث های اخیر کمیته موضوع انتصاب را به وزارت آموزش و پرورش مطرح کردیم که تصویب و مقرر شد این وزارتخانه نیز نظر خود و نام پروژه را اعلام کند. سازماندهی جذب پرسنل در آموزش و پرورش است این مشکل باید برای همیشه حل شود زیرا بسیاری از معلمان که به طور غیر رسمی با آموزش و پرورش همکاری می کنند به دنبال کار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید